piątek, 19 grudnia 2014

"STOP nietrafionym prezentom" - czyli ShinyBox grudzień 2014

Witajcie! Ostatnio mało mnie w blogosferze, ale męczy mnie zapalenie gardła na dodatek dziecko też chore :( Jak mąż do nas dołączy to będzie domowy szpital :( Dziś jednak postanowiłam się trochę zebrać i coś jednak napisać. Nadchodzi świąteczny, wyjątkowy czas i właśnie z tej okazji ekipa ShinyBox przygotowała grudniowe pudełeczko aby dać nam możliwość obdarowania czymś wyjątkowym naszych bliskich i siebie. Myślą przewodnią grudniowej edycji jest hasło "Stop nietrafionym prezentom" - czy zamysł został spełniony? Zawartość boxa według zapowiedzi miała spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających Pań, a jak ma się do tego rzeczywistość? Tego dowiecie się w dalszej części posta :)


Zapowiedzi grudniowego pudełeczka były bardzo zachęcające i obiecujące - miało być Organique, Pose, Lireac, coś do olśniewającego makijażu oczu, coś, co ochroni skórę przed pierzchnięciem. Oczywiście wszystkie te założenia zostały spełnione. Każdy z tych produktów znalazł się w pudełku. 


Dokładnie zajdziemy w nim 7 produktów w standardzie, z czego 5 to kosmetyki pełnowymiarowe. Wersja VIP jest bogatsza o 2 dodatkowe pozycje pełnowymiarowe.

Oto zawartość:


POSE Luksusowy krem pielęgnacyjny, ok. 100zł/szt - produkt pełnowymiarowy
Organiczne kremy marki POSE to połączenie wielowiekowej wiedzy o roślinnych kuracjach z nowoczesnymi recepturami, oraz bezpiecznymi składnikami. Produkty nie są testowane na zwierzętach, doskonałe również dla wrażliwej, alergicznej skóry. 

Jak wiadomo najmocniejszy punkt pudełeczka :) Krem zdecydowanie przewyższa cenę samego pudełeczka. Ja akurat tej maki wcześniej nie znałam, więc ogromy plus, że mogę coś z niej przetestować :) Krem po pierwszych użyciach bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :) Szybko się wchłania i pozostawia tłustego, czy lepkiego filmu, a jednak skóra jest chroniona i nawilżona. Na pewno pojawi się jego pełna recenzja :)


LIERAC Demaquillant Douceur płyn micelarny do demakijażu, 65zł/200 ml - miniatura 50 ml (wartość ok. 16 zł)
Kosmetyk o zapachu białego piżma i kwiatu piwonii. Jego formuła została wzbogacona o ekstrakt z malwy i kwiatu lnu, który działa nawilżająco. Idealny dla każdego typu skóry, również wrażliwej. Nie zawiera alkoholu i nie wymaga spłukiwania.

Kolejna mało znana mi marka :) Również pochwała dla ShinBox za możliwość poznania tego produktu :) Szkoda, że nie jest to opakowanie pełnowymiarowe, ale dobre i to :) Płynów do zmywania makijażu nigdy za wiele :) Kosmetyk ma piękny zapach, nie szczypie w oczy i ładnie zmywa makijaż :)



VASELINE Intensive Care Balsam do ciała Essential Healing, 14,50zł/200 ml - produkt pełnowymiarowy
Zawiera mikro kropelki wazeliny, które wnikają głęboko w skórę, by ją nawilżać i zregenerować od wewnątrz. Nawilżenie skóry utrzymuje się przez 3 tygodnie. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego uczucia.

Tutaj zaskoczenie mniejsze, bo markę miałam już okazję poznać i przyznam szczerze nie oczarowała mnie. Poza tym zapas balsamów mam chyba na następne 2 lata, także jeszcze nie wiem, czy przy mnie zostanie, czy pójdzie cieszyć kogoś innego :) Ja dużo chętniej w takiej edycji gwiazdkowej znalazłabym produkt bardziej wyszukany, nawet jeśli miałaby być to jakaś miniaturka.



VASELINE Intensive Care, Wazelina kosmetyczna, 6,50zł/50ml - produkt pełnowymiarowy
100% czysta wazelina, łagodna dla skóry, hipoalergiczna. chroni skórę przed utratą wody, wspierając jej naturalny proces regeneracji. Zabezpiecza przed odmrożeniami i pierzchnięciem. Nie zatyka porów, zmniejsza widoczność drobnych, suchych linii.

Ten produkt jakoś mnie nie cieszy :( Mam już taką otrzymaną do testów w ramach współpracy i jakoś nie za szczególnie lubię jej używać, bo po posmarowaniu nią ust mam smak plastiku :( Produkt podobno ma wiele zastosowań, więc może ucieszy kogoś innego :)



ORGANIQUE Cynamonowe mydło glicerynowe, 14,90zł/100g - miniatura 50g
Mydło o ciepłym zapachu cynamonu, na bazie najwyższej jakości gliceryny. Wytwarzane ręcznie, według tradycyjnych receptur.

Tutaj nie za wiele mogę Wam napisać, bo w moim pudełeczku niestety nie było mydełka :( Ale mogę to zrozumieć, bo wiadomo pośpiech w pakowaniu, zapewne zamówień dużo, każdemu może się zdarzyć. Ekipa ma mi je jednak dosłać :)

EDIT 22.12.2014: mydełko dotarło :) Ma piękny zapach i jak na razie będzie mi służyło jako aromat do szafy :)


APC Zestaw cieni sypkich + brokat, 41,50zł/3szt. - produkt pełnowymiarowy
Wyjątkowy zestaw, dzięki któremu wykonamy atrakcyjny makijaż na wiele okazji. W jego skład wchodzi intensywnie czarny, sypki cień z brylantowo-złotymi drobinkami, beżowo-złoty, sypki cień, który stosować można również jako puder rozświetlający, oraz złoty brokat. W ofercie producenta cienie dostępne są do zakupu pojedynczo.

Znów wieżyczka, znów cienie, znów ta same firma. Spodziewałam się czegoś innego makijażu oka. Jednak po dokładnym oglądaniu i wypróbowaniu kolorów złoto i czarny są nawet, nawet. Co ciekawe inaczej wyglądają na bazie i inaczej bez. Solo lubią jednak gubić błyszczące drobinki. Brokatem natomiast zaopiekowała się moja córcia, arcydzieła świąteczne są ozłocone :) Szkoda, że nie było tu żadnej ciekawej paletki, eyelinera albo świątecznego lakieru do paznokci...



SIGNAL Pasta do zębów White Now Gold, 13,50zł/50ml - GRATIS
Gwarantuje efekt bielszych zębów już od pierwszego szczotkowania. W paście została potrojona ilość składnika technologii Blue Light, aby zapewnić natychmiastowe wyniki wybielania. Zawiera fluorek sodu. Potrójna moc działania udowodniona klinicznie.

Pasta do zębów? W świątecznym prezencie? Rozumiem, że to produkt uniwersalny, ale mimo wszystko średnio tu pasuje. Całe szczęście, że to gratis. 



PAT&RUB Rozgrzewający balsam do rąk, 39zł/100ml - prezent dla członkiń Klubu VIP i ambasadorek
Prawdziwa bomba dobroczynnych substancji pielęgnujących. Doskonały dla zmęczonych i suchych dłoni. Odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie. Świetnie się wchłania. Pachnie zmysłowo cynamonem, imbirem i pomarańczą.

Miłość od pierwszego użycia :) A myślałam, że produkty tej marki są średnie, bo jak dotąd na takie trafiałam. Krem ma świetny skład, cudowny zapach, choć obawiałam się trochę tych goździków, ale nie czuć ich wcale :) Rewelacyjnie nawilża dłonie i szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, tępej ani lepkiej warstwy :)


LOVE ME GREEN Naturalny olejek relaksujący do masażu i kąpieli, 39,90zł/100ml - prezent dla członkiń Klubu VIP i ambasadorek
Organiczny olejek naturalny, który daje uczucie komfortu i odprężenia. Skóra jest głęboko odżywiona, a świeży i subtelny zapach relaksuje ciało i zmysły. Ekstrakt z kwiatów plumerii łagodzi stres poprzez swoje kojące i relaksujące działanie dla nerwów i mięśni.

Również bardzo trafiony produkt :) Ma bardzo bogaty skład, zapach jest średni, pewnie podrasuję go olejkiem eterycznym by nadać trochę charakteru :) Wspaniale nawilża ciało :) Na pewno wyląduje też na włosach :) Oby więcej takich produktów :)


W każdym pudełku znalazł się też prezent od ShinyBox, czyli przypinka z głową renifera i dwiema cukrowymi laskami, która przewija się na większości powyższych zdjęć :) Miły akcent świąteczny :)


Podsumowując grudniowa edycja ShinyBox w wersji VIP, którą otrzymały też ambasadorki jest świetna z uwagi na produkty Pat&Rub oraz Love Me Green. Box w standardzie już tak nie zachwyca, jednak krem Pose ratuje obraz całej zawartości. Szkoda, że zamiast produktów Vaseline nie ma tutaj czegoś bardziej wyszukanego. No i pasta w gratisie... Tak czy inaczej jednak opłaca się kupić box, bo jego wartość w standardzie to ok 200 zł, a w wersji VIP ok 280 zł :) Pojedyncze pudełko kosztuje 49 zł, ale niestety nie ma już możliwości zamówienia grudniowej edycji.

Pozostałe dostępne jeszcze pudełka można zamówić TUTAJ.

Jak podoba się Wam zawartość tego box-a? 

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

14 komentarzy:

  1. Pasta na święta BARDZO jak znalazł, mam nadzieję, że jest mocno miętowa, przy składaniu życzeń się okaże ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie urwało mi niczego. Szkoda, że taka wpadka, że mydełka nie dostałaś, bo dzięki niemu cały box tak pięknie świątecznie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo braku mydełka zawartość wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety rozczaruję cię do marki Pose. Nie jest w 100% naturalna. Ten krem zawiera m.in EDTA.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to najbardziej byłabym zadowolona z Patt&Rub, no ale pozostake mi się cieszyć z tego co mam. Szkoda, ze nie miałaś mydełka w srodku..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja Vipowska mi się podoba duzo bardziej niż standardowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. PRzede wszystkim zdrowiej Ty i córa :) Ja czułabym się źle wręczając komuś prezent i widząc, że podarowałam m.in, pastę do zębów...nie wiem jak ta pasta wpisuje się w motyw przewodni "stop nietrafionym prezentom". Według mnie dać komuś pudełko z pastą to zwykłe faux pas...chyba nie do końca przemyśleli sprawę. Nie zamówiłam mimo tak kuszących zapowiedzi marek i cieszę się. Dla mnie listopadowe było dużo lepsze i bez żadnych wazelin czy past. Chyba mam czuja :) Zobaczę czy skuszę się na styczniowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawartość fajna
    niestety taka pogoda;/ zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że już nie ma dostępnych pudełek..

    OdpowiedzUsuń
  10. Te opakowania-piramidki są tak nieudane, że musiałam prosić partnera, by mi je pomógł odkręcić ;) ale zawartość pudełka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiejcie:) Jak dla mnie całkiem fajne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...