sobota, 18 maja 2019

SPRING KISS - ShinyBox - kwiecień 2019

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzję nieco spóźnionego kwietniowego pudełka ShinyBox, które dotarło do mnie z początkiem maja. Co skrywał wiosenny pocałunek? :)


MOLLYLAC LAKIER HYBRYDOWY, 14,99 zł / 5 ml -  travel size

Od dawna robię manicure hybrydowy, więc bardzo cieszy mnie obecność lakieru tego typu. Akurat tej marki jeszcze nie próbowałam, więc chętnie się poznamy. Trafiłam na kolor idealny na lato - neonowy róż, który pięknie będzie korespondował z opaloną skórą. Lakier ma bardzo dobrze wyprofilowany pędzelek, którym bez problemu nałożymy go pod skórki :) 


W pudełku znalazłam też subtelne złote ozdoby do manicure, które też z pewnością wykorzystam :)


REVERS ROZŚWIELTACZ W PŁYNIE, 14,99 zł / 15 ml - produkt pełnowymiarowy, wymienny 1 z 2

Produkt w sam raz na nadchodzące lato. Ma piękny kolor i mnóstwo mikroskopijnych drobinek odbijających światło. Można go stosować solo, jak i też mieszać z balsamem do ciała. Już widzę te pięknie opalone nogi muśnięte tym rozświetlaczem. Produkt zastyga w kilka chwil po nałożeniu i jest nie do ruszenia! Mało tego nawet trochę trudno go zmyć :) 


HIMALAYA HERBALS DELIKATNY TONIK DO CERY WRAŻLIWEJ, 19,99 zł / 150 ml - produkt pełnowymiarowy, wymienny 1 z 2

Tonik bardzo przypadł d gusty mojej mieszanej cerze. Znakomicie łagodzi skórę po zmyciu makijażu. 


CARLO BOSSI PERFUMY, 15,00 zł / 10 ml

Zapach nawet ładny, choć nie do końca trafiony w mój gust, więc powędruje do mojej siostry. Przyczepić mogłabym się do braku jakiegokolwiek atomizera. 


DERMAGLIN MASECZKA DO TWARZY Z ZIELONĄ GLINKĄ KAMBRYJSKĄ, 6,99 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Maseczek nigdy dość. Ostatnio moja cera trochę wariuje i przyda się jej oczyszczenie i drobne działanie przeciwzmarszczkowe.  


ONE INGREDIENT KREM ZE ŚLUZEM ŚLIMAKA SNAIL YOUR SKIN, 9,99 zł / 2 ml - produkt pełnowymiarowy

Ta saszetka była już kiedyś w pudełku i wspominam miło działanie tego kremu, więc tą też z chęcią zużyję, ale nigdy nie kupiłabym jej za 10 zł :)


BISPOL LADY CHARLENE PODGRZEWACZE ZAPACHOWE, 2,00 zł / 6 szt. - produkt pełnowymiarowy

Teraz pora na relaks ze świecami. Podgrzewacze mają naprawdę piękny zapach, nawet ładniejszy niż perfumy z tego box-a :) Będę ich zatem używać z przyjemnością.


Druga część relaksu to książka wydawnictwa Foksal pt. "Prosty Układ"autorstwa K.A. Figaro, którą otrzymały Ambasadorki ShinyBox. Muszę przyznać, że zapowiada się ciekawie - sami zerknijcie na opis, więc z chęcią przeczytam ją w wolnych chwilach :) 


Podsumowując kwietniowy zestaw Spring Kiss od ShinyBox jest według mnie całkiem w porządku. Do mnie najbardziej przemawia tutaj lakier hybrydowy, rozświetlacz i tonik. Cieszę się też z obecności książki, bo to świetny upominek. 

Kwietniowe pudełko zostało już niestety wyprzedane, ale możecie zamówić majowy zestaw ShinyBox Step into THE BEAUTY - KLIK


Dajcie znać, co sądzicie o zawartości kwietniowego pudełka?


Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

12 komentarzy:

  1. Średnio byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest bardzo fajna, dostałam ją do recenzji i z przyjemnością przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten box, liczyłam na inną zawartość ale z książki jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, ale zwykłe subskrybentki miały wymiennie tonik/rozświetlacz i pudełko bez książki :)
    Więc dla nas ta zawartość była beznadziejna i nie warta 50 zł.
    Krem/próbka już przeterminowana - bo do 17 maja, a tonik ważny do sierpnia..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze wrażenie miałam nie najlepsze, ale po szczegółowej analizie muszę stwierdzić, że jestem z tegomiesięcznej zawartości zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromny sentyment do ShinyBox, bo to chyba pierwszy takie beauty box, który pojawił sie na polskim rynku. Konkurencja jest teraz ogromna i by przyciągnąć do siebie ludzi, nie wystarczy niestety sentyment. Musza się teraz mocno postarać..

    OdpowiedzUsuń
  7. Shop the best fitness band below 2000 in India for monitoring heart beat, workout etc. Buy the best fitness band in India. Avail the best best fitness band below 2000 in India for monitoring heart beat, workout etc. best fitness band under 2000 in india

    OdpowiedzUsuń
  8. Buy gifts for your sister and enjoy her motherhood. Bless her and get ideas about what you can give gifts for new moms. gifts for sister

    OdpowiedzUsuń
  9. Searching for the special quotes for Facebook and whatsapp status? Get thoughts in hindi, motivational, inspirational, attitude , love, moral stories in hindi. motivational quotes hindi

    OdpowiedzUsuń
  10. Looking for the best solo grill microwave oven in India under 5000, 15000, 10000 etc in India? Here you can avail. best convection microwave oven in india

    OdpowiedzUsuń
  11. Get the best fitness band india here in 2000,3000,5000 etc. All these band are of the best quality. Get them now! best fitness band under 1500

    OdpowiedzUsuń
  12. Get your hands on the best convection microwave oven in india under 10000 with buyers guide
    and review. best microwave convection oven

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...