niedziela, 3 grudnia 2017

Love Beauty Fashion - ShinyBox - listopad 2017

Witajcie! Dziś zapraszam Was na przegląd zawartości listopadowego pudełka ShinyBox Love Beauty Fashion, przygotowanego we współpracy ze sklepem DeeZee. Czy produkty jakie znalazłam w box-ie mnie oczarowały, czy wręcz przeciwnie? 


PUREDERM, Złuszczająca maska do stóp, 12,95 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Zima to doskonały czas na zabiegi złuszczające do stóp, więc chętnie przekonam się o skuteczności tej maski. 


JANTAR MEDICA, Zestaw kosmetyków do włosów z niszczonych, 22,50 zł / zestaw - produkt pełnowymiarowy

Kosmetyki do włosów to coś, co lubię najbardziej w kosmetycznych boxach. Tutaj najbardziej do gustu przypadła mi mgiełka i serum o całkiem fajnych składach, bogatych między innymi w keratynę, wyciąg z bursztynu, czy też argininę. 


AUBE, Dwufazowy płyn do demakijażu, 29,99 zł / 100 ml  - produkt pełnowymiarowy (mix produktów 1 z 5)

Aktualnie nie miałam żadnego płynu dwufazowego, więc chętnie go przetestuję. W okresie jesienno-zimowym często sięgam po matowe, bardzo trwałe pomadki, więc będzie miał duże pole do popisu :) Na plus też nowa, mało znana marka :)


BEAVER, Odżywka do włosów Tea Tree, 15 zł / 50 ml - travel size (produkt wymienny 1 z 3)

Markę Beaver kojarzę, ale nie miałam jeszcze okazji korzystać z jej produktów. Ich ceny nie należą do najniższych, więc chętnie wypróbuję. 

MIYO MAKE UP, Automatyczna konturówka do oczu Twist Matic Eye, 13,99 zł / szt - produkt pełnowymiarowy

Tutaj mały zawód kolorystyczny. Na teraz raczej jej nie wypróbuję, może kiedyś w wakacje, może komuś ją oddam. 


MAROKO SKLEP, Glinka Rhassoul, 5 zł / 30 g - produkt pełnowymiarowy

Glinki naturalne to coś, co kocham. Akurat glinki Rhassoul jeszcze nie miałam, więc będzie świetnym dopełnieniem SPA z użyciem czarnego mydła :)


NOVEX, Maska do włosów My Curls, 45 zł / 1000 g - tutaj 100 ml. 

Kompletnie nie przeszkadza mi, że to kolejny produkt do włosów w tym pudełku :) Ja mogłabym mieć tylko włosowe kosmetyki, bo uwielbiam je testować, a i ilości sobie nie żałuję. Tą maskę już kiedyś miałam w ShinyBox, ale w wersji z olejem arganowym i była nawet nawet, dlatego jestem ciekawa jak sprawdzi się ta wersja. 

Maski te kupicie na stronie http://www.treko-hair.com.pl/.


Oprócz kosmetyków w każdym pudełku znalazł się bon na 30 % zniżki w sklepie DeeZee oraz voucher 30 zł do wykorzystania na stronie Katalog Marzeń.


Moim zdaniem pudełko listopadowe jest całkiem udane. Podobają mi się niemal wszystkie produkty, gdyby tylko moja kredka Miyo była w bardziej uniwersalnym kolorze. 


Jeśli podoba się Wam pudełko listopadowe to możecie je jeszcze zamówić TUTAJ.
Zachęcam też do zaglądania na fan-page ShinyBox, bo teraz przed świętami czekają tam bardzo atrakcyjne promocje :)

W sprzedaży jest też box grudniowy "Where the magic happens" - do kupienia TUTAJ





Jako podoba się Wam listopadowe pudełko ShinyBox? Co myślicie o zawartości? 

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

8 komentarzy:

  1. Myślę, że tym razem zawartość jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiałam jeszcze tych pudełek ale to ma fajną zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z zestawu jantar cieszę się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystko bym zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem całkiem zadowolona z tego zestawu, dużym plusem jest Jantar

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, a ja mam mieszane uczucia co do zawartości tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, piękne kosmetyki

    Sprawdź mój blog na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...