piątek, 8 lutego 2019

Time to Shine - ShinyBox - styczeń 2019

Witajcie! Karnawał w pełni, więc w styczniu ekipa ShinyBox postawiła na blask :) Bo kiedy mamy błyszczeć jak nie w tym czasie? :) W pudełku znalazła się tym razem zarówno kolorówka, jak i pielęgnacja. Jeśli ciekawi Was, co sądzę o całej zawartości, to zapraszam :)



BELL HYPOALLERGENIC BROW MODELLER GEL, 17,99 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Lubię testować wszelkiego rodzaju produkty do brwi. Żel spisuje się całkiem dobrze. Ładnie utrwala włoski. Jest to jednak efekt taki na co dzień. 

BELL KREMOWA POMADKA DO UST SECRETALE NUDE, 13,49 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Pomadka ma ładny odcień nude. Z moją aktualnie ciemniejszą karnacją wygląda bardzo dobrze. Wbrew pozorom nie jest to kolor pomarańczowy :) Pomadka bardzo dobrze się nakłada, nie waży się, nie roluje. 

BELL HYPOALLERGENIC LIP LACQUER LIQUID, 12,99 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Z uwagi na długie włosy nie sięgam po błyszczyki, jednak moja córcia chętnie go przygarnęła. Kolor jest bardzo ładny. 


VIS PLANTIS MASKA DO WŁOSÓW Z SERII BASIL ELEMENT, 29,99 zł / 200 ml - produkt pełnowymiarowy (wymienny 1 z 4)

Nad zakupem tej maski zastanawiałam się kiedyś, ale odpuściłam. Teraz trochę żałuję, bo maska okazała się świetna dla moich wymagających, rozjaśnianych włosów. Nadaje im niesamowitą miękkość, sprawia, że nie są sianowate i ładnie się układają. Kosmetyk dobrze utrzymuje nawilżenie włosów. Nie obciąża. Do tego maska przepięknie pachnie. 


CARLO BOSSI PARFUMES, 14,99 zł / 9,5 ml - produkt pełnowymiarowy (wymienny 1 z 4)

Nie da się ukryć, że perfumetka jest inspiracją znanych perfum. Osobiście nie mam nic przeciwko tego typu produktom, ale sama wolę jednak postawić na oryginalne perfumy. Zapach, który mi się trafił nie do końca trafia w moje gusta, więc powędruje do mojej mamy. 


BIODERMIC MASKA W PŁACIE, 17,99 zł / 9,5 ml - produkt pełnowymiarowy (wymienny 1 z 4)

Maska ma działanie rewitalizujące. Skóra po jej użyciu jest nawilżona, miękka i ma ładniejszy koloryt. 


SCHWARZKOPF GLISS KUR PURIFY&PROTECT, 11,99 zł / 250 ml - produkt pełnowymiarowy

Muszę przyznać, że szampon wygląda bardzo ciekawie. Nie ma w składzie silikonów, więc na pewno wypróbuję. Dużą nadzieję pokładam w tym, że ma zmniejszyć przetłuszczanie.


DERMAGLIN MASECZKA REGENERUJĄCA DO TWARZY, 6,99 zł / szt - produkt pełnowymiarowy

Maseczek nigdy dość, więc jak najbardziej się przyda, tym bardziej, że jest to produkt na bazie glinki, a takie moja cera lubi najbardziej. 


_ELEMENT SZAMPON DO WŁOSÓW Z WĘGLEM AKTYWNYM, 25,99 zł / 300 ml - produkt pełnowymiarowy

Szampon idealny dla mnie. Ostatnio moja skóra głowy totalnie wariuje i przyda się jej porządniejsze oczyszczenie. 


Podsumowując zawartość styczniowego pudełka ShinyBox wypada dobrze, ale brakuje mi trochę takiej bardziej nowoczesnej kolorówki, typu matowa pomadka. Najbardziej jestem zadowolona z maski do włosów i szamponów oczyszczających, ale reszta też się przyda :)



Styczniowe pudełko ShinyBox "Time to Shine" możecie jeszcze zamówić TUTAJ.
W sprzedaży jest też walentynkowy ShinyBox na luty "LOVELINESS" - KLIK



Dajcie znać, jak podoba się Wam zawartość styczniowego pudełka? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

4 komentarze:

  1. też mam ten zestaw, jestem zadowolona z zawartości i nie mogę doczekać się edycji walentynkowej czy z okazji dnia kobiet

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zawartość walentynkowego boxa, z wersji styczniowej ucieszyłam się z masek do twarzy, maski do włosów i szamponu Vis Plantis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon nie tylko zainteresował hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam perfumy to prawie skakałam z radości, ale okazało się, że trafił mi się zapach, który już mam i to nie do końca się z nim rozumiem... Podoba mi się, że pojawiła się kolorówka, ale z szamponów nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...