środa, 27 lutego 2013

Puder brązujący Honolulu by W7 - czyli jak podbić serce kobiety za mniej niż 20 zł ;)

Witajcie!
Dzisiaj nawa recenzja produktu, który podbił moje serce, a do tego ma śmieszną cenę w porównaniu do znakomitej jakości :) A mowa tu o pudrze brązującym Honolulu by W7. Kosmetyk stworzony na wzór sławnego Hoola od Benefitu - wizualne podobieństwo od razu rzuca się w oczy.
Znalazłam go kiedyś przypadkiem, przeglądając kosmetyki na Allegro, przeczytałam opinie na blogach i wizaż.pl i już wiedziałam, że muszę go kupić :)



Jest polecany przez magazyn InStyle



Moja opinia:
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :) 
Po pierwsze ma śliczne opakowanie - takie dziewczęce i romantyczne! W pudełeczku mieści się mały prostokątny pędzelek - ja go nie używam, ale fajnie, że jakiś jest.



Bronzer jest przede wszystkim MATOWY :) i nie ma ceglastych tonów! Ciężko znaleźć taki puder brązujący. Skóra wygląda bardzo naturalnie :) Puder jest doskonale napigmentowany
i trzeba stopniować nakładanie. Dobrze się rozciera i nie tworzy smug. Jest bardzo trwały (po kilku godzinach nadal nie tworzą się brzydkie placki na policzkach :)) Praktycznie wcale się nie utlenia na twarzy :) 

światło dzienne słoneczny dzień


Myślę, że będzie pasował do każdej karnacji - musimy tylko nałożyć odpowiednią ilość :)


Jedyny minus to dostępność, bowiem jak zawsze Allegro i sklepy internetowe :( 

Rzut okiem na skład:

Bardzo polecam ten produkt :) warto się na niego skusić, tym bardziej, że jest świetny a kosztuje póki co niewiele! :)

Cena to ok 15,50 (bo już zaczyna drożeć z powodu rosnącego popytu)


Zachęcam do obserwowania bloga! Już myślę nad jakimś mini rozdaniem :) 
Co powiecie na Marizę? :)

Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

9 komentarzy:

  1. mam bo,pisalam o nim kilka dni temu
    zapraszm tez do mnie
    mam konkurs z kosmetykami z MUA,trwa do konca lutego
    bedzie mi milo jesli mnie odwiedzisz

    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. podbija serce zdecydowanie;)
    ps wyłącz sobie weryfikacje obrazkową;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) nawet nie wiedziałam, że jest włączona :)

      Usuń
  3. Kupiłabym go chyba tylko i wyłącznie dla tego pudełka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, od dawna chodzi za mną ten produkt- fajny, matowy odcień i urocze opakowanie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym się dłużej nie zastanawiała :)
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  5. mam ten bronzer, jestem z niego zadowolona i nie zamienię go już na inny Co do rosnącej ceny, ostatnio w jednym z marketów go widziałam za uwaga! 25zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo są "odludkami" i nie wiedzą ile kosztuje, albo rzeczywiście, cena rośnie, jak się coś dobrze sprzedaje. Może kiedyś nadejdą czasy ze dojdzie do 50 zł :(

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...