wtorek, 26 marca 2013

Kofeinowy koszmarek od Alterry!

Witajcie!

Dzisiaj recenzja szamponu, który zdziałał na moich włosach więcej złego niż dobrego. 
Jest to szampon Kofeina i biotyna od Alterry.

Zapraszam!


Opis producenta:


Skład:


Cena ok 10 zł / 200 ml


Moja opinia:

Szampon ma odpowiednią konsystencję, w miarę ładnie pachnie, jest przezroczysty o lekko żółtym zabarwieniu. Butelka standardowa dla szamponów z Alterry. Skład w porządku, ale Sodium Coco-Sulfate ma działanie podobne do SLS niestety. 

U mnie zaczęło się niewinnie - pierwsze wrażenie jak najbardziej na plus. Włosy nie przesuszone, ładnie lśniące, mięsiste. Ale z każdym użyciem coraz bardziej swędziała mnie skóra głowy, włosy szybciej się przetłuszczały, aż wreszcie dostałam łupieżu tłustego (objawy to: swędząca skóra głowy, jak się podrapiemy to pod paznokciem ujawni się żółtawy tłusty osad, nic się z głowy przy tym nie sypie).
Od tego momentu zaprzestałam używania tego produktu.  
Na pomoc przyszedł mi szampon Vichy Dercos na łupież tłusty i na szczęście pomógł (recenzja wkrótce).

Obecnie resztę kofeinowego koszmarku zużywamy do mycia rąk - bo do niczego innego się nie nadaje.

Aha nie zauważyłam też żeby jakoś wzmocnił włosy, nie przestały też wypadać. Z wypadaniem mam odwieczny problem, ale mimo to, że tracę sporo włosów przy myciu, to i tak mam swoją gęstwinę :) Za którą muszę płacić u fryzjera więcej niż normalnie ;p

Podsumowując szampon z kofeiną nie sprawdził się u mnie i zafundował mi kłopoty ze skórą głowy :(
Troszkę szkoda, bo odżywka Aletrry granat i aloes jest świetna :)
Teraz szczerze powiedziawszy boję się kupić inny szampon z Alterrry :(

A Wy miałyście z nim do czynienia?

Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

10 komentarzy:

  1. Mam z nim parktycznie identyczne przejścia. Teraz myję nim pędzle :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pędzli używam szamponu dla dzieci :) jest delikatniejszy :)

      Usuń
  2. Uuu nie fajnie że się nie sprawdził, ja nie używałam tego szamponu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego szamponu z Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skusiłam się pod wpływem dobrych recenzji - niestety skóra skórze nie równa :(

      Usuń
  4. chce z alterry kupic kila rzeczy,ale napewno omine ten szampon
    dzis u mnie post o rozswietlaczach,zapraszam :))
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. no szkoda, bo pokładałam w nim nadzieje, że będzie równie fajny co odżywka granat i aloes :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam ostatnio szampon migdały i jojoba z Alterry i już mogę powiedzieć że włosy po nim są boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...