czwartek, 28 marca 2013

Wczorajsza paczka z produktami Balea :)

Witajcie!

Trochę się u mnie zmieniło na blogu :) Nie wiem, czy na lepsze :)

Jestem teraz zajęta przedświątecznymi obowiązkami, więc tylko szybki pościk o tym, co wczoraj na dzień dobry przywiózł mi kurier :) Takie początki dnia lubię najbardziej :)


Jest to zamówienie z allegro - jeśli ktoś chce namiary na sprzedającego pisać maila :)

A oto, co zamówiłam:

Żele pod prysznic wiśnia i migdał oraz ananas i kokos 
Wypróbowałam już ananas i kokos i muszę Wam powiedzieć, że super zapach i konsystencja, dobrze się pieni :) Dobrze, że zamówiłam 2 butelki, bo jedną już mąż mi zabrał :) ok 6zł :)




Szampon rozjaśniający do włosów blond 
Też wypróbowałam i po pierwszym użyciu jestem zadowolona :) rozjaśnienia jeszcze nie widać, trzeba z tym poczekać, ale włoski super lśniące! ok 10,50 zł.




Odżywka do włosów blond
Zachwycona szamponem z tej serii, postanowiłam przetestować też odżywkę :) no i po pierwszym użyciu jestem zadowolona :) włoski miękkie i ładnie lśnią :) ok 12 zł.




Odżywka mango i aloes
Jeszcze nie testowałam, ale ślicznie pachnie! ok 6 zł :)




To by było na tyle :)
Szykuje się sporo nowych recenzji :)

Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

19 komentarzy:

  1. Świetna paczka. Uwielbiam kosmetyki Balea. Tanie i świetnej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja tez zazdrościłam innym aż sama zamówiłam :)

      Usuń
  3. :) W sumie pomysl na wybranie kolejnych blogow wpadl mi po jednym z filmikow na YT Panny Joanny make up, gdyz ona z jednych z filmikow zrobila cos podobnego ;) No, a wiadomo, jak sie taguje te same osoby, to raczej nie sa one szczesliwe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziałabym raczej "zawalone robotą" :)

      Usuń
  4. Awww!Zazdroszczę zakupów bo są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą odżywkę do włosów blond z chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea ma bardzo dobre produkty do włosów blond :)

      Usuń
  6. Już się nie mogę doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jestem bardzo zadowolona :) zobaczymy czy będzie tak dłużej :)

      Usuń
  7. tyle się na nie napatrzyłam że też bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tyle słyszałam dobrego o tych kosmetykach, że chyba będę musiała się skusić :)

    obserwuję
    http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Balea - kiedyś na pewno też zrobię takie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam żele pod prysznic z Balei, przepięknie pachną :) Obserwuję i zapraszam do mnie http://ekonaturalnie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...