czwartek, 28 marca 2013

Wczorajsza paczka z produktami Balea :)

Witajcie!

Trochę się u mnie zmieniło na blogu :) Nie wiem, czy na lepsze :)

Jestem teraz zajęta przedświątecznymi obowiązkami, więc tylko szybki pościk o tym, co wczoraj na dzień dobry przywiózł mi kurier :) Takie początki dnia lubię najbardziej :)


Jest to zamówienie z allegro - jeśli ktoś chce namiary na sprzedającego pisać maila :)

A oto, co zamówiłam:

Żele pod prysznic wiśnia i migdał oraz ananas i kokos 
Wypróbowałam już ananas i kokos i muszę Wam powiedzieć, że super zapach i konsystencja, dobrze się pieni :) Dobrze, że zamówiłam 2 butelki, bo jedną już mąż mi zabrał :) ok 6zł :)




Szampon rozjaśniający do włosów blond 
Też wypróbowałam i po pierwszym użyciu jestem zadowolona :) rozjaśnienia jeszcze nie widać, trzeba z tym poczekać, ale włoski super lśniące! ok 10,50 zł.




Odżywka do włosów blond
Zachwycona szamponem z tej serii, postanowiłam przetestować też odżywkę :) no i po pierwszym użyciu jestem zadowolona :) włoski miękkie i ładnie lśnią :) ok 12 zł.




Odżywka mango i aloes
Jeszcze nie testowałam, ale ślicznie pachnie! ok 6 zł :)




To by było na tyle :)
Szykuje się sporo nowych recenzji :)

Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

23 komentarze:

  1. Świetna paczka. Uwielbiam kosmetyki Balea. Tanie i świetnej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) W sumie pomysl na wybranie kolejnych blogow wpadl mi po jednym z filmikow na YT Panny Joanny make up, gdyz ona z jednych z filmikow zrobila cos podobnego ;) No, a wiadomo, jak sie taguje te same osoby, to raczej nie sa one szczesliwe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww!Zazdroszczę zakupów bo są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą odżywkę do włosów blond z chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jestem bardzo zadowolona :) zobaczymy czy będzie tak dłużej :)

      Usuń
  6. tyle się na nie napatrzyłam że też bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  7. Już tyle słyszałam dobrego o tych kosmetykach, że chyba będę musiała się skusić :)

    obserwuję
    http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Balea - kiedyś na pewno też zrobię takie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele pod prysznic z Balei, przepięknie pachną :) Obserwuję i zapraszam do mnie http://ekonaturalnie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nigdy nie odstałem żadnej takiej paczki, ale może kiedyś się to zmieni. Muszę powiedzieć, że ja bardzo chętnie wysyłam paczki i teraz również za granicę. Jak to napisano w https://www.sendit.pl/blog/wysylanie-paczki-za-granice-jak-to-zrobic to w fajny sposób można się dowiedzieć jak właśnie wysyłać paczki za granicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wysyłanie paczek to jak wiadomo trzeba porządnie je zabezpieczyć by towar się nie uszkodził. Najlepiej w takim wypadku jest stosować dedykowane taśmy pakowe https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe , są one wytrzymałe i mają porządny klej

      Usuń
  12. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...