środa, 30 kwietnia 2014

Nowości kwietniowe :)

Witajcie! Dziś zapraszam Was na nieco luźniejsza notkę, o tym co przybyło do mnie w kwietniu :)  Nie było tego dużo, ale liczy się przecież jakość a nie ilość :) Zapraszam :)


Zacznę najpierw od współprac :)


Na początku kwietnia otrzymałam do testów od Love Me Green balsam ciała Karite Exotique, który przepięknie pachnie pomarańczową mambą :) Już niedługo na blogu pojawi się jego dokładna recenzja :)


W ramach współpracy ze sklepem Iwos.pl testuję organiczny krem pod oczy Herbfarmacy. Również niedługo pełna jego recenzja :) Jak na razie mogę Wam zdradzić, że stał się moim ulubieńcem tego miesiąca :)



Te cudowne lakiery OPI z zestawu sygnowanego przez Gwen Stefani pochodzą z mojej wygranej u Tamit24 :) Dziękuję Ci Kochana za te małe skarby :) Złotko już wypróbowałam - daje piękne satynowe wykończenie. Takie samo ma mieć czerń, a pozostałe dwa kolorki to kremy z połyskiem :) Postaram się pokazać Wam swatche wszystkich na blogu (zdobień nie obiecuję, bo jestem trochę antytalenciem w tej kwestii) :) 



Kolejne dobroci to moje zakupy z Rossmanna, jeszcze sprzed wielkich promocji. Skusiłam się na to, co było mi potrzebne, czyli żel pod prysznic Tołpa o zapachu czarnej róży - cudowny zapach (!) oraz sondę do zdobień Wibo - zobaczymy, co wyjdzie mi z przygody z tym przyrządem :)


No i kolorówka z wielkich promocji z Rossmanna. Nie kupiłam dużo, bo tak naprawdę za wiele nie potrzebowałam. Skusiłam się tylko na korektor L'Oreal True Match w odcieniu 02 Vanilia, który już miałam oraz cielistą kredkę MaxFactor 090 Natural Glaze, którą zawsze chciałam wypróbować, bo jak do tej pory na linię wodną miałam tylko białą kredkę dającą na moich oczach nieco śmieszny efekt.



Spotkaliście się z którymś z tych kosmetyków? Jak tam Wasze szaleństwo w Rossmannie? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

40 komentarzy:

  1. Chciałabym powąchać ten balsam od Love me Green ;) Musi pachnieć obłędnie!
    Ciekawa jestem tych lakierów - jak będą się prezentować na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie poszalałam w Rossmannie.. Gorzej będzie po majówce, bo to tydzień pazurków :P
    Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) Ja skusiłam się na mój ulubiony podkład z rimmel w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac oraz wygranej :) Świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowałam w tym iwosie jakiś czas temu m.in. mleczko do mycia twarzy Avalon z wit C (super) i dostałam próbki Herbfarmacy Obsługa klienta naprawdę super. Mam ten korektor loreal i kredkę natural glaze MF, obydwa produkty udane, chociaż korektor nie skradł mojego serca, to używam cały czas, więc nie mogę nie polecić. Kredka natomiast jest bez zastrzeżeń, bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy ; )) . Gratuluję współpracy ;P .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nowości, kosmetyki Tołpy z czarną różą bardzo lubię, mam gdzieś też żel w zapasach, ale w takiej malutkiej tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbfarmacy to chyba jakaś nowa firma na rynku, bo nie obiła mi się wcześniej ta nazwa o uszy. Chętnie poczytam coś więcej na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kremu do ciała Love Me Green jestem bardzo zadowolona, a te lakiery są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tych produktów od Love Me green! One są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wygrana pierwsza klasa, bo lakiery cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OPIki przecudowne, krem pod oczy mnie ciekawi, nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love Me Green balsam ciała Karite Exotique- czekam na recenzję, a ten żel- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same ciekawe rzeczy. Lakiery OPI mają prześliczne kolorki :) Co do Love me green to chyba w końcu się skuszę na coś od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. love me green słynie z tych niesamowitych zapachów. właśnie rozpaczam bo skończylam peeling a krem właśnie mi się przeterminował...muszę nadrobić zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam próbki balsamu z LMG - pięknie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. żadnego z nich jeszcze nie miałam, ale myślę, że się na jakiś skuszę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nowości :-) Ciekawi mnie ten żel od tołpy, już tyle razy prawie go kupiłam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. super masz te nowości ;) Kosmetyki Love Me Green mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co tam współprace, ZA TO OPI <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana,ile dobroci :) Po pierwsze gratuluję współprac. Bardzo zainteresował mnie krem pod oczy. Czekam na recenzję :)
    Po drugie lakiery,zawsze chciałam przetestować. Cielistą kredkę MF uwielbiam od lat,natomiast korektor był dla zbyt ciężki i oddałam go mamie :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne współprace ;)
    znam i lubię korektor loreal, a co do promo w rossmanie, nawet nie weszłam za róg sklepu heh ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. OPI maja śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żel pod prysznic wygląda ciekawie i ta kredka od Loreal - czekam na recenzję. U mnie też nowości kupione na promocji, ale w Naturze :)
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam zapach tej serii od Tołpy *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kredkę MF mam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego korektora z Loreal strasznie nie lubię, bo u mnie kompletnie się nie sprawdza. Najbardziej ciekawią mnie te lakiery z OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że nie tylko u mnie na blogu kwietniowe nowości kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam w tym tygodniu kredkę z Max Factora - daje fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ten żel pod prysznic i lakiery wyglądają smakowicie. U mnie zakupy zawsze 20, ale już tyle kupiłam, że aż się boję co będzie dalej :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Opi uwielbiam, to moja wielka miłość.
    Jestem bardzo ciekawa kosmetyków Herbfarmacy.

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm, ta Tołpa jest moim ulubieńcem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko super, a te lakiery od Gwen <3

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...