czwartek, 5 kwietnia 2018

It's a girls world - ShinyBox - marzec 2018

Witajcie! Nie da się ukryć, że marzec jest najbardziej kobiecym miesiącem w roku, dlatego też ekipa ShinyBox postanowiła stworzyć pudełko, które będzie pielęgnować nasze piękno i podkreślać jego atuty. It's a girls world to zestaw dzięki któremu każda z nas może poczuć się atrakcyjnie i kobieco. Co zatem kryła marcowa edycja? Czy trafiła w moje gusta?


GOCRANBERRY OLEJEK DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU, 29,00 zł / 150 ml - produkt pełnowymiarowy

Oczyszczanie twarzy olejkami jest ostatnio na topie, więc bardzo chętnie poznam co w tym temacie ma do zaoferowania marka GoCranberry. Olejek ma bardzo przyjemny skład i mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu nie będzie zapychał mojej cery. Jak na razie spisuje się bez większych zarzutów, dobrz rozpuszcza wszelkie kosmetyki kolorowe.


DELIA PODKŁAD MATUJĄCY, 10,40 zł / 35 ml

Lubię poznawać nowe podkłady, a w szczególności wersje matujące, gdyż moja cera ma duże skłonności do przetłuszczania się. Ocień ciepłego beżu, czyli 01 jaki mi się trafił jest akurat, choć w wakacje będzie pewnie za jasny. Mógłby też bardziej wpadać w żółte tony, ale na co dzień jak najbardziej będę po niego sięgała.


KONTIGO PĘSETA, 15,99 zł / szt

Przyznam, że bardziej liczyłam na puder brązujący, ale po wstępnych oględzinach pęseta też  jest bardzo fajna. Jej kształt i kolor przyciąga spojrzenia, a i z działaniem jest całkiem nieźle :) 


EFEKTIMA CHUSTECZKA BRĄZUJĄCA, 1,87 zł / 2 szt.

Wiem, że idzie lato i takie produkty sprej ilości dziewczyn z pewnością się przydadzą, ale ja sama raczej wolę inne sposoby opalania. 


NOVEX MASKA NAWILŻAJĄCA WŁOSY, ok. 8,00 zł / 100 g

Produkt do włosów to coś, co zawsze mnie cieszy. Musze przyznać, ze maska całkiem nieźle zadziałała na moje włosy. Może to dlatego, że ma masło Shea dość wysoko w składzie. 


FEEL FREE KREM POD OCZY BIO, ok. 67,00 zł / 20 ml

To dość ciekawa propozycja. Nie znam kompletnie tej marki. Krem ma lekką, szybko wchłaniającą się konsystencję. Bliżej jej do żelowej, niż do tłustego kremu. Z uwagi na tę lekkość najlepiej sprawdza się u mnie pod makijaż. 


BIELENDA SZTYFT NA ODROSTY, 16,70 zł / 4,3 g

Choćbym nie wiem jak chciała to nie użyję tego produktu, bo jestem blondynką i nie zamierzam tego zmieniać. Sztyft powędruje do kogoś z rodziny.


Podsumowując marcowa edycja ShinyBox wypada całkiem dobrze, chociaż mogę powiedzieć, że bywało lepiej. Praktycznie wszystkie produkty oprócz sztyftu na odrosty i chusteczki samoopalającej, wykorzystam. 


Pudełko It's a girls world można jeszcze zakupić TUTAJ
W sprzedaży jest też bardzo zachęcająca wersja kwietniowa przygotowana we współpracy z drogerią Natura - pudełko możecie zamówić TUTAJ.


Dajcie znać, co sądzicie o marcowym pudełku?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics

2 komentarze:

  1. Ja jestem z zawartości zadowolona ;) Maska do włosów jest świetna. Krem pod oczy zawsze się przyda, z olejkiem muszę się dotrzeć, ale ładnie nawilża skórę. Mnie trafił się pilniczek, więc tak średnio, ale z pewnością go wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pęseta jest fantastyczna też ją mam i jestem zadowolona z zestawu, peeling pachnie cudnie

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...