poniedziałek, 5 marca 2018

Love by ShinyBox oraz Create Your Style Schwarzkopf

Witajcie! Luty to miesiąc miłości i nie da się tego nie zauważyć w szacie graficznej pudełka "Love" od ShinyBox. W tym miesiącu box miał być przepełniony miłością do tego, co my kobiety lubimy najbardziej, czyli kosmetyków :) Czy założenie zostało spełnione? Co znalazłam w swoim box-ie i czy jestem zadowolona? Na koniec poznacie też zawartość specjalnego pudełka przygotowanego przez markę Schwarzkopf na 120 lecie istnienia. 


KUESHI WODA MICELARNA, 32 zł / 100 ml
(Otrzymały go Klientki, których styczniowy zestaw ShinyBox jest przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.)


Jak do tej pory kosmetyki marki Kueshi wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie pod względem bardzo dobrego działania. Płyn nie szczypie w oczy i bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu. Jestem z niego zadowolona.


PUREDERM MASKA NA TWARZ, 4,95 zł /szt.

Maska prezentuje się bardzo zachęcająco, dlatego z przyjemnością wypróbuję ją w wolnej chwili, której teraz u mnie praktycznie całkowity brak. 


I WANT ZESTAW PIELĘGNACYJNY "SIMPLE" - 1 x Tonik nawilżający 5ml 1 x Emulsja nawilżająca 5ml.(0,95 zł / zestaw)

Kompletnie nie znam tych produktów, ale wyglądają bardzo obiecująco. Lubię testować takie nowości :)


SMART GIRLS GET MORE, PALETA BRĄZUJĄCA - MATT & PERAL

W wykazie nie znalazłam tego kosmetyku, więc domyślam się, że otrzymały go tylko ambasadorki. Matowy bronzer ma piękny chłodny, ale nie brudny odcień i idealnie sprawdzi się przy bledszej cerze. Perłowa część będzie bardzo dobrze sprawdzać się latem.


SMART GIRLS GET MORE POMADKA W PŁYNIE COLOUR RICH SUPER MATT, 15,99 zł / szt.

Uwielbiam matowe pomadki, dlatego cieszy mnie kolejna do kolekcji. Moja ma piękny głęboki i dość ciemny odcień burgundu. Kosmetyk nie zastyga na skorupę, dzięki czemu komfortowo się nosi i jest przy tym dość trwały, zjada się równomiernie. Do tego ma piękny zapach podczas nakładania.


FLOSLEK PHARMA KOSMETYK Z SERII ELESTABION - ELESTABion R Regenerująca maska do włosów, 24,99 zł / 200 ml

Kosmetyki do włosów to coś, co uwielbiam! Dlatego kolejna maska wcale mnie nie smuci :) Kosmetyk ma bardzo fajny skład i świetne działanie. Doskonale wpisuje się w potrzeby moich rozjaśnianych włosów. Dobrze je wygładza i dyscyplinuje puch. Sprawia, że są miękkie i jedwabiste w dotyku. 


CLEANHANDS OCHRONNY KREM DO RĄK 2W1, 6,99 zł / 75 ml

Krem do rąk to postawa podczas ostatnich mroźnych dni, dlatego dobrze mieć coś w zapasie i każdej torebce :)


TOŁPA REGENERUJĄCA MASKA NA NACZYNKA, 5,99 zł / 2x6 ml

Co prawda nie mam cery naczynkowej, ale skład maski jest bardzie nawilżający, więc chętnie ją przetestuję.


OLIMP LABS THERM LINE® FAST, 60,72 zł / op.

Tutaj niestety nie skorzystam, ale pewnie wiele osób chcących zrzucić co nieco będzie zadowolonych. U mnie jest na odwrót i staram się raczej przytyć :)


BERGAMO KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE - ampułka serum ze śluzem ślimaka oraz DNA Wrinkle krem do twarzy

Próbki mało znanych kosmetyków są u mnie bardzo mile widziane :)


Podsumowując lutowa wersja pudełka ShinyBox być może do końca miłosna nie jest, ale znalazło się tu wiele interesujących produktów, po które będą z chęcią sięgała. Jedynie nie skorzystam z tabletek wspomagających odchudzanie, które pewnie komuś podaruję. 


W ofercie ShinyBox pojawiły się też pudełka CREATE YOUR STYLE z produktami marki Schwarzkopf, która obchodzi 120 lat istnienia :) W każdym boxie znalazło się 6 kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów. Box ten nadal możecie zamówić na stronie ShinyBox.pl


SCHWARZKOPF ŻELOWA TRWAŁA KOLORYZACJA #PURECOLOR, 26,99 zł /szt.

Farba powędruje do mojej mamy, bo ja jestem od paru lat blondynką i nie zamierzam tego zmieniać, poza tym farbowanie powierzam specjalistom :)


GLISS KUR ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUPREME LENGTH, 11,99 zł / 200 ml

Odżywka sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Pogrubia włókno włosa i sprawia, że kosmyki lepiej się układają. Ogromny plus za zawartość keratyny, którą moje włosy ostatnio mocno polubiły. Odżywka dobrze wygładza, nadaje miękkość i ułatwia rozczesywanie. 


SCHAUMA SZAMPON NATURE MOMENTS, 8,99 zł / 400 ml

Szampon bardzo dobrze się pieni i  jak na razie radzi sobie z oczyszczaniem mojej wymagającej skóry głowy, nie przesusza tez włosów na długości. 


TAFT BARDZO MOCNY LAKIER DO WŁOSÓW 7 DAYS, 13,99 zł / 250 ml

Po lakiery do włosów nie sięgam zbyt często, ale lubię mieć jakiś w zanadrzu w razie większego wyjścia, dlatego z pewnością się kiedyś przyda :)


SCHWARZKOPF LIVE COLOR SPRAY, 26,99 zł / 120 ml

Jak na razie mam poważna pracę, ale może zaszaleję w wakacje :) Jestem ogromnie ciekawa, czy rzeczywiście schodzi po pierwszym myciu.


GOT2B SUCHY SZAMPON FRESH IT UP EXTRA FRESH, 18,99 zł / 200 ml

Suchy szampon, tak jak lakier lubię mieć w zanadrzu w razie czego. Ten akurat już znam i sprawdza się bardzo dobrze - włosy wyglądają świeżo i są ładnie odbite od nasady. Do tego przyjemnie pachną :)


Podsumowując pudełko Create Your Style to box pełen rozmaitości, jednak jestem z niego zadowolona. 

ShinyBox Love - edycja lutowa - możecie kupić TUTAJ.
Pudełko Create Your Style Schwarzkopf - jest do kupienia TUTAJ.

W sprzedaży jest też już marcowa edycja pudełka ShinyBox "IT'S A GIRLS WORLD" - KLIK



Co sądzicie o tych pudełkach?

Pozdrawiam, 
sarinacosmetics :)

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie moja zawartość w tych pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem zadowolona z obu pudełek. nie mogę się doczekać marcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie jest źle ;) Na początku miałam mieszane uczucia, ale jak wszystko przeanalizowałam to stwierdzam, że jest nie najgorzej ;) Bardzo cieszy mnie spora ilość kosmetyków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...