piątek, 15 marca 2013

"Roziskrzone niebo" w akcji :)

Witajcie!

Pora na odsłonę drugiego lakieru, który wygrałam w konkursie u Miratell :) Będzie to "roziskrzone niebo" :) Kolorek kojarzy mi się z fioletową czarodziejską miksturą :) Jest boski!

Zapraszam! 



Jest to lakier, który chyba najbardziej z całej kolekcji przypomina to, co miał przypominać - czyli lakier żelowy! :)








Formuła tego koloru pozwala na uzyskanie rezultatu w miarę krótkim czasie, bo chyba z całej kolekcji ten schnie najszybciej i prawie wcale się nie "bąbluje"! :)


Otrzymujemy cudowny efekt na pazurkach! :) Pięknie się mieni i w żadnym wypadku nie jest to perła!
W słońcu widać w nim jeszcze mikroskopijny czerwony pyłek :)

Lakier dobrze się nakłada i jak już mówiłam w miarę szybko schnie!
2 warstwy są potrzebne do pełnego krycia - w przypadku tego koloru możemy sobie pozwolić na nałożenie pierwszej cienkiej a drugiej nieco grubszej :)



Trwałość raczej przeciętna bo ok 2 dni.



Ten kolor jest very "hipnotajzing"! :)

A teraz uwaga dla tych, co lubią nakładać top coaty!
Lakier pokryty coatem zmienia kolor i formułę na mniej imitującą lakier żelowy  (ja użyłam Top Coatu z INGLOT'a - nie ma na zdjęciach)

Tutaj też chyba nie muszę mówić gdzie i za ile lakier możecie dostać :)



Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

4 komentarze:

  1. Kolor troszkę nie pasuje mi do nazwy ale bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i jakie długie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. najpiękniejszy kolor z całej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...