sobota, 16 marca 2013

krótka rozprawa o moich nowych lakierach :)

Witajcie!

Dzisiaj obiecany już kiedyś post o moich nowych nabytkach lakierowych, które kupiłam
w marcu  :)

Oto one:


Od lewej:
1. Golden Rose Rich Color nr 07
2. Golden Rose Rich Color nr 17
3. Golden Rose Paris nr 236
4. Golden Rose Rich Color nr 08
Ceny to ok 5-6 zł :)

Większość jest dość ostra, wręcz neonowa, ale takie trendy będą teraz panować na wiosnę i lato :)



A wczoraj do mojej kolekcji dołączył też sławny Jolly Jewels nr 109 :) 
Cena to ok 11zł.



Jest cudownie cukierkowy! :) i świetnie łączy się z GR Rich Color nr 07 :) Pokażę to połączenie wkrótce na blogu :)

Wiem, wiem wszystko prawie różowe, ale miałam niedosyt tych kolorków w moich lakierach :) przez zimę się tak za różem stęskniłam, że już nie wytrzymałam :) 


Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

5 komentarzy:

  1. śliczne soczyste barwy :) podobaja mi sie.

    zapraszam do siebie i na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie muszę kupić sobie 07 i 17! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jeszcze piękniejsze :) szczególnie 07 - jest taki arbuzowo-malinowy :)

      Usuń
  3. Golden Rose Paris nr 236 ślicznie się prezentuje, jestem ciekawa jak na paznokciach będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tygodniu postaram się wrzucić jakieś fotki z nim na pazurkach :)

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...