niedziela, 28 kwietnia 2013

Avene Cicalfate - antybakteryjny krem regenerujący do skóry podrażnionej - moja opinia :)

Witajcie!

Dzisiaj recenzja mojego wybawiciela od gorszych podrażnień skóry, zresztą nie tylko mojego, ale o tym za chwilę :) Będzie mowa o kremie do podrażnionej skóry od Avene, który ma wszechstronne zastosowanie :) Po raz kolejny ta marka mnie nie zawiodła :)

Zapraszam!






ANTYBAKTERYJNY KREM REGENERUJĄCY
Sprzyja regeneracji i odbudowie skóry podrażnionej.
Wskazania: - stany zapalne skóry (liszaje, zajady, popękane usta, trudno gojące się blizny, pieluszkowate zapalenie skóry) oraz podrażnienia po zabiegach dermatologicznych (usuwanie zmian, szwy, elektrokoagulacja) i kosmetycznych (laser; depilacja)Właściwości: idealny dla wrażliwej skóry niemowląt, dzieci i dorosłych. Woda termalna (45%) koi podrażnienia, siarczan miedzi i siarczan cynku pomagają w ich zapobieganiu dzięki działaniu antybakteryjnemu. Krem zawiera również mikronizowany sukralfat, aktywny składnik wspomagający regenerację tkanek skórnych. Nie zawiera substancji zapachowych i konserwujących oraz alkoholu.


Stosowanie:

  • Najpierw oczyść obszar skóry, na który chcesz zastosować krem. Nakładaj krem miejscowo, raz lub dwa razy dzienne.


AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). GLYCERIN. HYDROGENATED VEGETABLE OIL. ZINC OXIDE. PROPYLENE GLYCOL. POLYGLYCERYL-2 SESQUIISOSTEARATE. PEG-22/DODECYL GLYCOL COPOLYMER. ALUMINUM SUCROSE OCTASULFATE. ALUMINUM STEARATE. BEESWAX (CERA ALBA). COPPER SULFATE. MAGNESIUM STEARATE. MAGNESIUM SULFATE. MICROCRYSTALLINE WAX (CERA MICROCRISTALLINA). ZINC SULFATE.





Moja opinia:

Mój kremik jak widać wyzionął już ostatniego ducha i ląduje w denku :)


Ale przejdźmy do recenzji :)

Opakowanie: metalowa tubka z plastikową zakrętką. Trochę niewygodne pod koniec użytkowania, bo metal pęka pod wpływem ugniatania opakowania i robią się dziurki po bokach, można tez się skaleczyć.
Opakowanie jest tu właściwie jedynym minusem, no może jeszcze parafina w składzie jako drugi minusik.

Barwa i konsystencja: Krem ma biały kolor i jest dość zbity i gęsty - można by powiedzieć bogaty :)

Zapach: delikatny, prawie w ogóle nie wyczuwalny, więc nic nie drażni noska :)

Działanie:  Zużyłam już 3 tubki po 40 ml :) Krem działa bardzo dobrze na podrażnioną skórę, przyśpiesza jej regenerację, gojenie zmian trądzikowych. Świetnie łagodzi podrażnienia i pieczenie uwrażliwionej skóry :)

Pomaga przy:
- gojeniu zmian trądzikowych - i mnie od czasu do czasu drobne wypryski - świetnie sobie z nimi radził :) szybciej się goiły a skóra była zregenerowana :) przyczynił się też do zmniejszenia blizn potrądzikowych :)
 - po depilacji świetnie łagodzi podrażnienia, skóra odzyskuje równowagę, jest nawilżona i ukojona, szybciej się tez regeneruje :)
- przy katarze smarowałam nim zaczerwieniony nos i również dobrze łagodził, nic nie szczypało, jak to po niektórych kremach bywa.
- u mojej córeczki - świetnie łagodził zaczerwienienia pupy i wszelkie otarcia, które małym dzieciom jak wiadomo lubią się przytrafiać, choćbyśmy nie wiem jak o nie dbały. Stosowałam go już też jak była niemowlakiem i wszystko było ok :)  Działanie było dość szybkie :)


Krem, niestety ze względu na treściwą konsystencję, nie nadaje się pod makijaż, bo może się rolować. Najlepiej, jeśli chodzi o twarz stosować produkt na noc. Mojej cery nie zapycha - mimo, że w składzie jest niestety parafina.

Wydajność: dość dobra - jeżeli stosujemy na mały obszar skóry. Ja smarowałam również łydki po depilacji, więc opakowanie 40 ml było średnio wydajne.

Patrząc na to, jak produkt działa na skórę, to minusiki, które wymieniłam zostają zepchnięte na bardzo daleki plan :)

Pojemność: Tubka 40 ml lub 100 ml
Cena: ok 40 zł za 40 ml i ok 70 zł za 100 ml.
Dostępność: apteki


Jak dotąd to mój ulubiony krem do zadań specjalnych i mogę go Wam polecić, jeśli szukacie takiego typu produktu :)

A Wy jakie produkty tego typu polecacie?
Miałyście może styczność z tym kremem?


Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

12 komentarzy:

  1. Krem ma podobne działanie jak cold cream =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Avene robi bardzo dobre kosmetyki. Jeszcze się na nich nie zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mialam,ale recenzja swietna :) milej niedzieli Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam jeszcze o tym kremie, ale muszę spróbować - zachęciłaś mnie :)

    Obserwuję i liczę na rewanż u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta firma również nigdy nie zawiodła:)
    Dziękuję za świetną recenzję!
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Znamy Avene, cenimy wiele ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ostatnio problemy z cerą, chciałam go kupić, ale w aptece, w której byłam, nie prowadzą Avene. Kupiłam Dermosan półtłusty i żałuję, że się nie wstrzymałam i nie poszukałam Avene ;/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...