sobota, 13 kwietnia 2013

Avene Cleanance, czyli o moim ulubionym żelu do mycia twarzy!

Witajcie!

Dzisiaj recenzja mojego ulubionego żelu do mycia twarzy z serii Cleanance do skóry tłustej lub trądzikowej od Avene :) Kupuje go od lat i mimo, że ostatnio zmienili trochę jego skład, to nadal go uwielbiam :)
Tej nowej formuły używałam przez ok miesiąc, 2 razy dziennie, więc mam już wyrobione zdanie :) I powiem Wam, że w działaniu jest nawet lepszy niż poprzednik :)

Zapraszam :)


Opis producenta i skład:



Moja opinia:

Opakowanie: Wizualnie bardzo ładne, przezroczyste, widzimy doskonale ile zostało jeszcze produktu :) Butelki się nie odkręca - jest tam specjalny mechanizm, polegający na lekkim przekręceniu korka - wtedy ujawnia się otwór :) nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć ;p Z wydobyciem nie ma problemów :)

Konsystencja: jest trochę rzadszy niż poprzednik, ale nie przelewa się przez palce :) Po kontakcie z wodą idealnie się pieni :)

Zapach: ładny, trochę chemiczny, ale nie drażniący, raczej słabo wyczuwalny :)

Działanie

Na początku używania tej nowej formuły żel troszkę drażnił mnie w nos, ale nie z powodu zapachu. Z biegiem czasu nos się przyzwyczaił :)

Ja mam cerę mieszaną, skłonną do przesuszeń, ze świecącą strefą T i policzkami od strony nosa.

U mnie żel sprawdza się genialnie :) Dobrze się pieni - musimy stosować go tak, jak zaleca producent! Znakomicie oczyszcza - ja lubię go stosować po demakijażu, świetnie odświeża skórę.
Przyczynia się do szybszego gojenia "niespodzianek".
Nie powoduje powstawania zaskórników i wysypu pryszczy :) Moją cerę bardzo uspokaja, nie wysusza jej :) 
Sprawia, że skóra jest zadbana, gładsza i wygląda zdrowo :)
Żel nie pozostawia tłustej otoczki na skórze - za, co jak dla mnie wielki plus! :)

Plusem jest też skład złożony z samych delikatnych składników! Zawiera wodę termalną, która ma właściwości łagodzące :) Nie zawiera silikonów, SLS, SLES, parafiny i parabenów! :)

Póki co nie znalazłam lepszego żelu do mycia twarzy :)

Wydajność: kosmetyk jest bardzo ale to bardzo wydajny! :) Nie wiem czy zużyje taką butlę przez 6 miesięcy - taka jest przydatność po otwarciu opakowania. Wcześniejsza wersja miała 12 miesięcy przydatności, więc można było się wyrobić :) 

Cena: ok 28 zł / 300 ml
Dostępność: apteki

Polecam go szczególnie osobom borykającym się z trądzikiem - ja pozbywając się trądziku używałam produktów Avene i mogę je w 100 % polecić - teraz mam od czasu do czasu tylko pojedyncze krostki :)
Drogeryjne żele nie pomogą w pozbyciu się takiego "problemu". 

A Wy jakich żeli do mycia twarzy używacie, może coś sprawdzonego polecacie?


Ściskam
sarinacosmetics :*

14 komentarzy:

  1. MI udało się zamówić próbkę 25 ml z allegro. Nie spodziewałam się, że taka próbeczka starczy mi na 3 tygodnie ! Dla mnie plusem jest fakt, że żel nie ściąga skóry i nie wysusza jak inne drogeryjne żele !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam właśnie taką próbeczkę, która była i była :D

      Usuń
    2. [atrząc na wydajność to cena nie jest duża :)

      Usuń
  2. skoro tak kusisz,napewno kiedys go kupie!
    milego weekendu x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym momencie używam żelu ziołowego z Mydlnicy Lekarskiej i jest godny polecenia ;) myślę, że kiedyś przetestuję ten z Avene :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy opis. Ja nadal poszukuję swojego złotego graala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio już miałam go w rękach i szłam do kasy ale w końcu kupiłam mój ulubiony z Vichy, ten musze w końcu przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie bym go kupiła.. ale ze względu na jego dostepnośc i cenę, raczej tego nie zrobię :) Na mojej twarzy sprawdzają się literalnie najtańsze żele, typu te z biedronki czy z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam go od lat i nie znalazłam lepszego! Nawet nie wiedziałam, że zmienili skład. Idę zobaczyć, który stoi w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam żelu z La Roche Posay i jest również świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...