sobota, 6 kwietnia 2013

My coconut island - żel pod prysznic i do kąpieli...

Witajcie!

Jakiś spory czas temu będąc na zakupach w Tesco kupiłam ten oto kokosowy żel pod prysznic i do kąpieli My coconut island Treacle Moon. Urzekła mnie jego śliczna butelka i zaryzykowałam, bo jeszcze o nim nigdy nie słyszałam. No i powiem Wam, że butelka śliczna, ale zawartość nie jest warta swojej ceny. 
Zaraz dowiecie się dlaczego...

Zapraszam na recenzję!


Opis producenta:


Skład:


Moja opinia:

Żel ma biały kolor, co zresztą widać na zdjęciach :) Butelka jest przeźroczysta i widzimy, ile produktu jeszcze zostało. W sklepie konsystencja wydawała się gęsta, ale niestety przy użyciu pod prysznicem okazała się rzadka i przelewała się przez palce :(
Kosmetyk w butelce ślicznie pachnie prawdziwym kokosem, ale niestety przy kontakcie ze skórą lekko zajeżdża zjełczałym olejem :( Żel słabo się pieni, nie nawilża, ale też nie wysusza. Mnie nie uczula. Jak na złość jest bardzo wydajny - mimo, że trzeba nakładać dużo, aby się coś spieniło.
Dodatkowo jest wręcz "naszpikowany" parabenami. Niestety, spiesząc się w sklepie, nie zdążyłam zwrócić uwagi na skład, który w dodatku był zaklejony polską etykietą :( Ma też perfumy wysoko w składzie :(

 Mi nie przypadł do gustu z uwagi na ten zapach przy kontakcie z mokrą skórą i dość rzadką konsystencję :(
Jak za taką cenę, mógłby być bardziej dobry, bo nawet tanie żele Ziaja - te po 500 ml za 7 zł są od niego lepsze, więc po co przepłacać?

Cena to ok 17 zł / 500 ml (dostępność - Hipermarkety Tecso)

Z tej serii dostępne są również zapachy:
mięta
imbir
malina
wanilia - pachnie jak waniliowy aromat do ciast (ten w formie olejku)
cytryna

Ja raczej już się nie skuszę, bo mają zbyt rzadką konsystencję.

A Wy miałyście styczność z tymi żelami?


Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

15 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Miałam go kupić, ponieważ fajne opakowanie, zapachy, ale p twojej recenzji sobie odpuszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej poszukac czegos lepszego :) Fajne i niepozorne i tez w ładnej butelce są żele Vintage - ja mam o zapachu wanilii i jest świetny :) Porównywalny z Dove :) Seria dostępna też w Tesco, jest produkowana przez Farmonę dla tej sieci sklepów :) Polecam wypróbować :) recenzję niedługo wrzucę, bo kupiłam właśnie 3 opakowanie tego żelu :)

      Usuń
  2. Swietna recenzja,czasami opakowanie i zapach kusza do zakupu a jednak nie warto

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda. Opakowanie piękne no i zapach kokosu już myślałam że będzie Hit. Sprawdza się powiedzenie że nie należy oceniać książki po okładce:P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, nie próbowałam , pomimo tego, że kilka razy przyglądałam się im. Ale po Twojej recenzji wiem, że się na nie, nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fajnych żeli polecam żel Vintage o zapachu wanilii ( dostepny też w Tecso i jest to seria produkowana przez Farmone dla tej sieci) a jest naprawdę swietny i butelka tez ładna :) Wkrótce jego recenzja :)

      Usuń
  5. Musi obłędnie pachnieć i malinowy pewnie też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ten żel akurat bardzo lubię :)
    Zapach jak dla mnie nie jest sztuczny i u mnie przy kontakcie ze skórą pachnie kokosem, czyli tak jak pachnieć powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam peeling z tej serii. Nie powala na nogi ale zapach ma obłędny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez od jakiegos czasu uzywam kosmetykow tej firmy - peeling, zel i balsam o zapachu kokosowym oraz czekoladowym. Ja ogolnie jestem bardzo zadowolona z tych kosmetykow. Jedyny mankamet jaki znalazlam, to to, ze zapach balsamu krotko utrzymuje sie na ciele :-( Ale poza tym polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chemia, dziwię się, że tyle osób to używa. Wystarczy przeczytać etykietę. Równie dobrze można się umyć Ludwikiem zmieszanym z kokosem (a i tak będzie bardziej naturalnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie widzę abym napisała, ze jest naturalny. Poza tym jakoś moja opinia ogólnie przychylna nie jest.

      Usuń
  10. faktycznie pięknie pachnie i buteleczka ładna , niestety skład odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...