sobota, 20 lipca 2013

Wygrana u Makijażowo :)

Witajcie!

Dzisiaj pokazuję Wam moją cudowna wygraną u Makijażowo - http://makijazzowo.blogspot.com/ :) Facebookowi lubisie już ją widzieli :) Są to kosmetyki od Glazel Visage :)

To dowód na to, że czasem warto wierzyć w swoje szczęście :)
Wszystkie kosmetyki są piękne a kolorki idealne na lato :) Dziękuję Ci Kochana :*


A wygrałam

  • paletkę 8 cieni
  • puder fixujący
  • róż mineralny w odcieniu 03
  • 2 sypkie cienie - pomarańczowy i niebieski
  • cień wypiekany w pięknym niebiesko-fioletowym odcieniu (długo takiego szukałam)
  • 2 kredki do oczu - turkusowa i czarna (z gąbeczką do rozcierania)
  • do tego dostałam sypki brokat

Mąż będzie musiał się przyzwyczaić do kolorowych makijaży - a jakoś nigdy go nie przekonywały, podobnie jak ciemniejsze szminki, w których każda kobieta wygląda dla niego, jak jego Pani z podstawówki, która miała jeszcze zęby umalowane taką szminką :p tak, czy inaczej czasem takimi szminkami jest katowany :) szczególnie nie lubi Kate Moss nr 16 :) 
a ja ją uwielbiam hehe :)


Wkrótce pokażę Wam swatche cieni i może coś wreszcie zmaluję, bo dawno nie było makijażu u mnie :)


Pozdrawiam
sarinacosmetics :*

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) ekstra nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kolorki idealne na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, kosmetyki są cudowne, jakie ładne kolorki :) oj zazdroszczę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Paletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nagroda jest na prawdę wspaniała, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagroda świetna :D czekam na jakieś fotki i makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie są po prostu cudowne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, świetna wygrana!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...