środa, 28 sierpnia 2013

Nowa ciekawa współpraca: Drogeria Lily :)

Witajcie :) Ostatnio nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym http://drogeria-lily.pl/ :) Ma on w swojej ofercie wiele ciekawych produktów m. in. kosmetyki rosyjskie, a także takich marek, jak Khadi, Bandi, czy Bomb Cosmetics.


Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka w ramach współpracy :) Do testów otrzymałam czarne mydło peelingujące Savon Noir [KLIK]:)



Jestem bardzo ciekawa tego cudeńka, bo sporo dobrego na jego temat czytałam i mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :) Dziś pierwsze testy :) Za jakiś czas zdam Wam relację :)

Zapraszam Was do zapoznania się z asortymentem sklepu oraz na stronę Facebook'ową - https://www.facebook.com/pages/Drogeria-Lilypl/153137924879345, gdzie obecnie trwa konkurs a do wygrania jest olejek arganowy - 3 osoby wygrywają :)

Pozdrawiam
sarinacosmetics :)

33 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo osób poleca czarne mydło...jestem ciekawa Twojej recenzji..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo jestem ciekawa tego mydła! Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym użyciu jestem zadowolona, zobaczymy, co będzie dalej :)

      Usuń
  4. Dużo dobrego też czytałam o tym mydle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanych testów ;) ja z savon noir byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wygląda na to, że ja tez będę bo po pierwszym użyciu jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. Gratuluję i miłego testowania życzę oraz owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chce sobie takie czarne mydło kupić :) super

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny nowy sklep z kosmetykami naturalnymi, fajnie... konkurencja rośnie i wybór coraz większy ;) świetne kosmetyki, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że jest konkurecncja i mamy wybór, a nie jednego "dyktatora cen" :)

      Usuń
  9. Gratulacje i przyjemnego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) po pierwszym uzyciu już widzę, że będzie miłe :)

      Usuń
  11. no proszę jak się posypało:)
    Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje swietne marki. Powodzenie masz jak widze :) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej współpracy :D
    Mydełko bardzo mnie zainteresowało, dlatego jestem ciekawa jak wypadnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszych testach jestem na tak, zobaczymy jak bedzie na dłuższą metę :)

      Usuń
  14. Właśnie odkryłam twój blog. Nomen omen w idealnym momencie, bo noszę się z zamiarem zakupu owego mydełka i rękawicy Kessa .Tak więc testuj kochana, testuj. Póki co nadrabiam zaległości i czytam wcześniejsze wpisy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja może pomyślę nad tą rękawicą :) pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Podobno w duecie działają cuda:)

      Usuń
  15. Gratuluję współpracy :). Udanych testów ;p.

    OdpowiedzUsuń
  16. to czarne mydlo peelingujace mnie ciekawi
    gratuluje wspolpracy
    I dziekuje za mily komentarz pod filmikiem
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję kolejnej współpracy :)i czekam na recenzję :) Dodaję do obserwowanych by częściej tu zaglądać :) :* buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...