niedziela, 8 marca 2015

Planeta Organica regenerujący krem do rąk

Witacie! Na wiosnę każda z nas chce lepiej zadbać o dłonie i paznokcie. Do tego jednak trzeba mieć odpowiednie kosmetyki, aby efekty były zauważalne. Czy regenerujący krem do rąk na bazie ceru syberyjskiego zapewnił moim dłoniom odpowiednią pielęgnację i odnowę skóry?


Według producenta krem ma zregenerować, odnowić skórę, a także zachować jej piękno i zapewnić odświeżenie. Ma chronić przed uczuciem suchości, doskonale nawilżać dłonie, pozostawiając je miękkimi i delikatnymi na długi czas. Ponadto ma także bardzo dobrze wpływać na paznokcie.


W składzie znajdziemy olejek z ceru syberyjskiego, znany ze swoich właściwości regenerująco-odmładzających, emolienty, glicerynę, ekstrakt z nagietka, odpowiedzialny za utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia i wygładzenia skóry, a także olejek z pestek kaliny koralowej, który regeneruje i zmiękcza skórę. Ponadto w INCI znajdziemy witaminę E oraz hydrolizowane proteiny pszenicy, znane ze swoich właściwości nawilżających i ujędrniających. Na plus brak parafiny i tym podobnych :)

Opakowanie to klasyczna tuba z wygodnym otwarciem. Korek jest też odkręcany. Nowy krem był zabezpieczony przed otwarciem sreberkiem. Jego pojemność to 75 ml. Trzeba go zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.


Konsystencja jest niezwykle lekka, mało tłusta, ale jednocześnie bogata. Krem wchłania się błyskawiczne, delikatnie otulając dłonie aksamitną otoczką. Nie pozostawia po sobie żadnej tłustej, lepkiej ani tępej warstewki - od razu można brać się za papierkową robotę bez obawy o stemplowanie kartek :) Produkt ma lekko zielone zabarwienie i bardzo ładny zapach - to jakby połączenie woni lasu z aromatem męskiego kosmetyku. Jeśli znacie balsam cedrowy do włosów z tej serii, to jest to dokładnie ten sam zapach. 


Moje dłonie zazwyczaj są w dobrej kondycji, ale uczucie suchości i szorstkości pojawia się po sprzątaniu, odkurzaniu itp. Wtedy krem sprawdza się rewelacyjnie - natychmiast przynosi ulgę, bardzo dobrze otula dłonie, sprawiając, że są miękkie i delikatne. Działaniem mogłabym go porównać do kremu Anida, czy nawet Neutrogena. Również dba o dobre nawilżenie, skóra jest widocznie zregenerowana, a paznokcie i skórki w dobrej formie. Ogromnym plusem jest to, że zaraz po posmarowaniu dłoni mogę powrócić do normalnych czynności. Krem nie podrażnia, nie ma drażniącego zapachu. Najlepiej działa nakładany na noc grubszą warstwą, gdyż w dzień kiedy często myjemy ręce, na pewno nie wystarczy jednokrotna aplikacja. 

Podsumowując cedrowy regenerujący krem do rąk marki Planeta Organica jest świetną propozycją na wiosenne dni. Doskonale zregeneruje skórę, nawilży ją i odżywi. Ma delikatny, elegancki zapach i szybko się wchłania :) W serii znajdziemy też kremy do stóp, a także inne wersje zapachowe. Do kupienia TUTAJ.


Cena: 9,90 zł
Dostępność: sklep Life Tree - KLIK

Znacie kremy do rąk Planeta Organica? Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji dłoni?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

22 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie, kiedyś na pewno wypróbuję ;) ja obecnie używam kremu z Farmony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę, ale bardzo ciekawi mnie te krem !
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi prawie jak idealny kremik do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ostatnio zakupy w Skarbach Syberii i zastanawiałam się nad tym kremikiem, ale rozsądek wziął górę - bo mam do zużycia jeszcze kilka innych kremów, które spokojnie starczą mi na całą wiosnę :)
    Kiedyś jednak go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest lepszy od waniliowego kremu z Avon, który obecnie próbuję zużyć i działa jak woda :/ Im więcej tym gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od tych z Avon to chyba większość tanich kremów do rąk jest lepsza :)

      Usuń
  7. Nigdzie nie widziałam tego kremu, a wydaje się ciekawy :) Póki co mam kilka kremów na stanie ale może kiedyś po niego sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię go :) akurat mi się krem do rąk kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na niezły krem. Lubię jak taki kosmetyk dobrze się wchłania i fajnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm teraz by mi się przydał ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda, lecz nie mój zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremik nie tylko kusi swoim dobrym działaniem, ale również eleganckim opakowaniem.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kupię chłopakowi - codziennie po powrocie z pracy ma tak suche i szorstkie ręce że brrrrr :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety mogę tylko z ziaji stosować, bo mam egzemę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałby mi się taki, skoro sprawia, że skóra nie ściąga i nie wydaje się taka sucha. moja niestety wydaje się sucha mimo nawilżających masek, wszystkiego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś kuracji z parafiną? coś takiego jak robią w salonach kosmetycznych.

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...