niedziela, 23 sierpnia 2015

DLA krem na noc "Dar piękna"

Witajcie! Niedawno pisałam Wam o kremie na dzień "Niszcz pryszcz" polskiej marki DLA, a dziś zapraszam Was na recenzję kolejnego produktu spod jej skrzydeł :) Dla przypomnienia napiszę, że firma ta tworzona jest przez dwie kreatywne dziewczyny, a jej głównym założeniem jest bazowanie na naturalnych, świeżych naparach z ziół, którymi zastępowana jest woda w ich skaldach :) Jeśli czerpiemy z natury, to róbmy to całymi garściami :) Jak sprawdził się na mojej trochę niemłodej już, mieszanej cerze krem "Dar Piękna" na noc? 


Krem "pobudza to, co z wiekiem się rozleniwia" :) Jest kosmetykiem przeznaczonym w szczególności dla cery wrażliwej z pierwszymi oznakami starzenia. Ma przeciwdziałać procesom starzenia się skóry poprzez pobudzanie odnowy komórkowej, ma także pozostawić ją odżywioną, gładką i doskonale nawilżoną. Składnikami aktywnymi są tutaj: mleczko pszczele, świeży napar z jarzębiny, olej z czarnuszki, D-panthenol oraz kompleks witamin A, E, C, F. Więcej szczegółowych informacji znajdziecie TUTAJ.

INCI: Infusion of Sorbus Aucuparia, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Ceteareth-18, Simmondsia Chinensis Oil, Cetyl Alcohol, Nigella Sativa Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Linolenic Acid/Oleic Acid/Linoleic Acid/Palmitic Acid/Stearic Acid/BHT, Royal Jelly Powder, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Panthenol, Retinyl Palmitate, Lactic Acid, Parfum, Sodium Borate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid.

Bazą kremu jest oczywiście napar z jarzębiny, zaraz za nim olej ze słodkich migdałów, emolienty, gliceryna, olej jojoba, olej z czarnuszki, masło Shea, mleczko pszczele, witamina E, Alantoina, łagodzący Panthenol, witamina A, kwas mlekowy. Nie ma tu parafiny i pochodnych ropy naftowej, które mogłoby działać komedogennie.


Opakowanie to plastikowy, owalny pojemniczek wyposażony w pompkę typu airless. Ułatwia to higieniczne dozowanie i z pewnością gwarantuje, że krem pozostanie dłużej świeży. Oczywiście całość zapakowana jest w niewielki papierowy kartonik zawierający wszelkie potrzebne informacje. Pojemność kosmetyku to 30 g

Konsystencja jest bogata, treściwa, ale nie masełkowa. Produkt łatwo się rozprowadza, a jego wchłanianie jest na poziomie nocnych smarowideł, czyli pozostaje po nim ochronna warstewka, jednak nic się nie klei, ani nie jest bardzo tłuste. Po prostu krem daje komfort bogatej, wieczornej pielęgnacji :)

Kosmetyk pachnie delikatnie jarzębiną i chwilę po jego aplikacji aromat ten jest wyczuwalny. 


Działanie
Krem ma bogatą formułę i tak też działa. Doskonale nawilża i odżywia skórę, sprawia, że cera nabiera promiennego wyglądu i jest gładka. Stosuję go też na szyję i dekolt :) Kosmetyk nie podrażnia w żadnym stopniu skóry, nie powoduje powstawania zaskórników i wyprysków. Nie mam przy nim wzmożonego przetłuszczania się cery, co jest oznaką bardzo dobrego nawilżenia skóry :) Co do działania przeciwzmarszczkowego, to trudno je zauważyć nawet po zużyciu całego opakowania, ale wiadomo, że takie rzeczy widoczne są dopiero po latach - jeśli odpowiednio wcześnie zadbamy o profilaktykę, to nasza skóra się nam w późniejszym czasie z pewnością odwdzięczy. A wiek taki jak mój czyli między 25 a 30 rokiem życia to najlepszy czas na rozpoczęcie pielęgnacji przeciwzmarszczkowej :) Pamiętajcie, że istniejących zmarszczek nie wyprostuje żaden krem, a kiedy jeszcze nie mamy ich zbyt wiele ważne jest by zapobiegać nowym :)

Wydajność oceniam bardzo dobrze. Opakowanie 30 g wystarczy z powodzeniem na 3 miesiące codziennego używania :) Ja stosuję go od ok 7 tygodni i nadal zostało go sporo :)


Podsumowując jeśli szukacie bardzo dobrze nawilżającego, bogatego kremu na noc, który doskonale odżywi Waszą skórę i będzie zapobiegał zmarszczkom to polecam "Dar piękna" na noc :) Krem ma naturalny skład, bardzo dobre działanie i atrakcyjną cenę, a do tego jest polskim produktem :)

Jego cena to 28 zł/ 30gKupić możecie go TUTAJ lub stacjonarnie - punkty sprzedaży kosmetyków DLA.

Znacie kosmetyki DLA? A może używałyście kiedyś akurat tego kremu? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

19 komentarzy:

  1. Dużo ostatnio słyszałam o kosmetykach tej firmy :) Chyba się skuszę na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marka ma w ofercie bardzo dobre kremy :) ze swojej strony mogę polecić jeszcze serię "Niszcz pryszcz" - o kremie na dzień z tej linii pisałam jakiś czas temu :)

      Usuń
  2. nie używałam nigdy tych kremó ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z naparu jarzębiny i po pierwszym opakowaniu byłam zadowolona. Wróciłam do niego za jakiś czas, ale już szału nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego, czego nasza skóra w danym momencie potrzebuje :)

      Usuń
  4. Chyba coś dla mnie bo jestem ciut przed 30 i od jakiegoś czasu wdrażam tego typu pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś z tej marki krem przeciwtrądzikowy i byłam z nim zachwycona ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na dzień z serii "Niszcz pryszcz" i też jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  6. Jejku, tyle się o tej firmie naczytałam, ale na jej niekorzyść przemawia u mnie fakt, że nie mogę jej produktów dostać stacjonarnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielu fajnych kosmetyków nie można dostać niestety stacjonarnie, ale zawsze można zamówić online :)

      Usuń
  7. Oj nie dla mnie tego typu kremy, ale brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ich dwa kremiki i jestem bardzo z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takich bogatych kremach zawsze boję się zapchania porów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ma zapychania, ale wszystko zależy oczywiście od skóry.

      Usuń
  10. Nie miałam do czynienia z kremami DLA, ale coraz bardziej mnie kuszą ze względu na przyjazne, naturalne składy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...