piątek, 29 grudnia 2017

Where the magic happens - ShinyBox - grudzień 2017

Witajcie! Dziś zapraszam Was na prezentację grudniowego pudełka ShinyBox. Piękna świąteczna oprawa, wiele interesujących podpowiedzi na Facebooku - co z tego wyszło? Czy zadziała się magia?


TERMISSA, WODA TERMALNA Z PODHALA , mix kosmetyczny, 18,35 zł - 38,50 zł / produkt pełnowymiarowy

Od dawna byłam ciekawa produktów tej marki, a woda termalna jest na tyle uniwersalną rzeczą, że bardzo chętnie poznamy się bliżej. Przyjemnie chłodzi i koi skórę, łagodzi też podrażnienia, więc myślę, że polubimy się na dłużej. 


LABORATORIUM KOSMETYKÓW NATURALNYCH FARMONA, KONCENTRAT ROZJAŚNIAJĄCY Z MĄCZNICY I LUKRECJI, mix kosmetyczny, 10,50 zł - 48 zł / produkt pełnowymiarowy

Trochę nie jestem przekonana do tego kosmetyku, ale zobaczymy. Jeśli mojej skórze nie przypadnie do gustu, to podaruję mamie. 


BARNANGEN, KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC, mix rodzajów 24,99 / 400 ml - produkt pełnowymiarowy

Masło tej marki jest świetne, dlatego bardzo chętnie będę sięgała też po ten kremowy żel. Jest on gęsty, bardzo dobrze się pieni i pięknie pachnie. Nie wysusza skóry.


EXCLUSIVE COSMETICS, HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z OLEJEM ARGANOWYM, 4,99 zł / szt - produkt pełnowymiarowy

Z pewnością przydadzą się przed imprezą sylwestrową. Mojej skórze pod oczyma przyda się dodatkowe nawilżenie i odżywienie.

EFFEKTIMA, PEELING I MASKA DO DŁONI, 2,65 zł / szt

Tego typu saszetki od czasu do czasu okazują się potrzebne, więc pewnie się nie zmarnuje. 


FOODS BY ANN, POCKET ENERGY BAR, 3,89 zł / szt

Bardzo smaczna przekąska :)


Podsumowując magi tutaj za dużo nie było. O wiele lepiej prezentowało się pudełko w rozmiarze XXL powiększone o kilka fajnych produktów ( wersję tę można było kupić przy spełnieniu odpowiednich warunków). Jeśli chodzi o wersję podstawową, którą otrzymałam ja jako ambasadorka ShinyBox, to najbardziej do gustu przypadła mi woda termalna i kremowy żel pod prysznic. Z pewnością wykorzystam też płatki pod oczy i peeling i maskę do dłoni. 


Grudniowe pudełko SHINYBOX można jeszcze zamówić TUTAJ

W sprzedaży pojawiło się też pudełko styczniowe WINTER WONDERLAND - KILK



Jak podoba się Wam świąteczne wydanie ShinyBox?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

2 komentarze:

  1. Nie najgorsze. Lepsze od poprzedniego, ale po świątecznej edycji spodziewałam się czegoś troszkę innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...