czwartek, 21 lutego 2013

Denko styczeń/luty, czyli bierzące zużycia...

Witajcie! Właśnie nadszedł czas na mój pierwszy projekt denko. Chciałam poczekać do końca lutego, ale zmuszona byłam do pozbycia się zalegających butelek. Ahh to marudzenie faceta :) W niedługim czasie pojawi się następne denko, bo mam kilka kolejnych produktów, które się kończą :)




1. Gillette Satin Care żel do golenia wersja z aloesem - bardzo fajny żel do golenia, niewielka ilość wytwarza dużo piany, jest wydajny, nie podrażnia i nie uczula, bardzo dobrze zmiękcza włoski, skóra po użyciu jest gładka (chociaż to zależy akurat od maszynki jakiej używamy - ja używam Gillette Fusion - tak tej męskiej, bo żadna dla kobiet nie daje takiego efektu gładkości :)). Ok 17 zł. Polecam ten żel :) 

2. Joanna Sensual balsam łagodzący po depilacji - najlepszy balsam po depilacji jaki miałam, będzie o nim oddzielna recenzja. Ok 6 zł. Bardzo polecam i kupię ponownie :)

3. Avene Cleanance łagodny żel do mycia skóry tłustej lub trądzikowej - mój KWC, kupuje od lat, świetnie działa na cerę, jest wydajny, nie zawiera SLS i parabenów, dobrze oczyszcza i zmywa resztki makijażu. Ok 28 zł. Bardzo polecam i z pewnością kupię ponownie :)

4. Olay ładodna emulsja do demakijażu oczu - niej pisałam tutaj. Nie polecam i nie kupię ponownie.

5. Dove Original antyperspirant w sztyfcie - antyperspirant jak każdy inny w sztyfcie (chociaż na pewno lepszy niż Nivea i Garnier). Zostawia białe ślady, ładnie pachnie, chroni przed zapachem potu. Ok 12 zł. 

6. Addidas action 3 Pure antyperspirant w spray-u - Ochrona może być, ładny zapach, ale trochę zostawia białe ślady na ubraniach. Pewnie jeszcze kiedyś kupię. Ok 11 zł.


7. AVON Clearskin Pore Penetrating głęboko oczyszczający peeling do twarzy - najlepszy peeling do twarzy, jaki miałam. Gęsty, gruboziarnisty, dobrze wyrównuje strukturę skóry. Będzie o nim recenzja :) Ok 11 zł w promocji. Bardzo polecam i zakupię kolejne opakowanie :)

8. Wellaflex Stylizacja na gorąco - krem prostujący włosy do stosowania z prostownicą - produkt skleja włosy nawet nałożony w niewielkiej ilości. Użyty kilka razy ląduje w koszu. Nie polecam.


9. AA Ciało wrażliwe - nawilżająco-relaksujący żel do mycia ciała do skóry bardzo suchej - boski zapach, ale leista konsystencja, która przelewała się przez palce (a ja lubię gęste żele). Żel słabo się pienił i nie zauważyłam też, żeby nawilżał. Cudowny zapach również się nie utrzymywał długo na skórze. Nie zawiera parabenów. Ok 10 zł. Ja raczej nie kupię ponownie, ale jeżeli komuś na gęstości nie zależy może spróbować :)


10. Farouk CHI jedwab do włosów - używałam przy prostowaniu włosów w celu ochrony końcówek, dobrze się sprawdzał. Nałożony na mokre włosy ułatwiał rozczesywanie. Obecnie rezygnuję z silikonów w produktach do włosów na rzecz naturalnej pielęgnacji, więc pewnie nie kupię ponownie. Ok 6-10 zł.


11. Astor Anti Shine Mattitude puder w kamieniu odcień 001 - dla cer, które nie łapią szybko błysku będzie ok. U mnie po połowie godz twarz zaczynała się świecić. Więc słabo matuje. Ładnie wyrównuje koloryt skóry, nie odznacza się i nie podkreśla suchych skórek. Porównywalny z Rimmel Stay Matte. U mnie dziwnie stwardniał, jakby zastygł i nie można go wydobyć pędzlem. Ok 30 zł. Ja znalazłam już swój ideał (o tym wkrótce:)), więc nie kupie ponownie. 


12. AVON Super Shock tusz do rzęs w kolorze Black - zawiodłam się na tym tuszu, niby wychwalany przez niejedną dziewczynę, ale z moimi rzęsami nie robił praktycznie nic (a mam z natury ładne rzęsy). Delikatnie je tylko podkreślał, na dodatek po kilku godzinach odbijał się powyżej powieki. Nie kruszy się i nie skleja rzęs. Żeby go wykończyć używałam do dolnych rzęs. Nie można nim sobie zrobić krzywdy.  Ja od tuszu oczekuję czegoś więcej, więc nie kupie ponownie i nie polecam. Ok 20 zł w promocji.



To by było na tyle, wkrótce dokładka ;)  
Jeśli macie pytania chętnie odpowiem :)   

Pozdrawiam 
sarinacosmetics :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...