środa, 5 sierpnia 2015

EC LAB normalizujący szampon do włosów przetłuszczających się

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzję jednego z moich ulubionych szamponów do włosów. Czy wiecie, że żeby dobrze oczyścić skórę głowy wcale nie trzeba sięgać po myjadła z SLS/SLES? Od połowy roku nie używam szamponów z tymi składnikami, a mimo to mój przetłuszczający się skalp ma się świetnie :) Zasługą tego jest dobór odpowiedniej pielęgnacji i nie tylko o szamponie tu mówię, ale o tym będzie w kolejnych wpisach, z których dowiecie się jak pielęgnuję moją skórę głowy, jakie są moje ulubione szampony :) EC LAB to kosmetyki, które dopiero niedawno weszły do sprzedaży na terenie naszego kraju a już zbierają pozytywne opinie. Szampon normalizujący to jeden z tych produktów, które świetnie oczyszczają skalp i są łagodne dla włosów na długości :) Jeśli ciekawi Was więcej szczegółów, to czytajcie dalej :)


Szampon zawiera organiczne ekstrakty z nasion pigwy, bergamotki, werbeny, oczaru wirginijskiego i bergamotki. Taka kompozycja ma zmniejszyć przetłuszczanie włosów, normalizować pracę gruczołów łojowych, działać antyseptycznie, przeciwłupieżowo, kojąco i tonizująco. Ponadto szampon ma zapewniać włosom jedwabistą gładkość. Produkt zawiera ponad 97% składników pochodzenia roślinnego. Nie ma w nim parabenów, silikonów, SLES/SLS, syntetycznych barwników i konserwantów. 

INCI: Aqua, Camellia Sinensis Leaf Floral Water, Organic Cydonia Seed Extract, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Organic Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Extract, Verbena Officinalis Extract, Glycerin, Glycereth-2 Cocoate, Organic Zingiber Officinale Extract, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Aicd, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, CI75810.



Opakowanie to plastikowa butelka z otwieraniem typu "press", można ją również normalnie odkręcać. Pojemność szamponu to 250 ml, a czas na jego zużycie to 12 miesięcy od otwarcia.

Konsystencja jest lekko żelowa, bardziej płynna niż gęsta, jednak nie ucieka na szczęście między palcami nim doniesiemy produkt na włosy. Szampon ma przezroczystą barwę, bez perłowego wkładu, a co za tym idzie niepotrzebnych oblepiaczy. Pachnie delikatnie, a woń ta przypomina mi aromat pigwy i jabłek papierówek.  


Działanie
Odkąd pamiętam zawsze unikałam szamponów do włosów przetłuszczających się, no bo gdzie ja posiadaczka przesuszonych kosmyków na długości miałabym po takowe sięgać? Jednak skóra mojej głowy się tego domagała, więc postanowiłam zaryzykować i nie żałuję :) Szampon Ecolab ma cudowne działanie :) Zacznę od tego, że bardzo dobrze się pieni (w myciu właściwym), ale pamiętajcie, że ja myję skalp dwukrotnie - raz jest to mycie wstępne, a potem to właściwe. Inaczej miałbym niedomytą skórę głowy, swędzenie itp sprawy.  Kosmetyk bardzo dobrze oczyszcza skalp, jednak jest łagodny dla włosów na długości, które co prawda trochę plącze, ale nie daje uczucia tępych, skrzypiących kosmyków. Mimo, że jest to kosmetyk przeznaczony dla włosów przetłuszczających się, to nie przesusza rozjaśnianych pasm na długości, nie robi z włosów siana, jednak też ich nie wygładza, ale od tego są odżywki. Skóra mojej głowy bardzo go polubiła, dzięki niemu mniej się przetłuszcza :) 

Wydajność jest dobra, porównywalna do wielu szamponów z naturalnymi składami np. Sylveco. 


Podsumowując szampon Ec lab do włosów przetłuszczających się to idealna propozycja dla osób, które mają włosy tłuste u nasady i suche na końcach, albo też całkowicie przetłuszczające się. Kosmetyk świetnie oczyszcza skórę głowy, zmniejsza przetłuszczanie włosów, a przy tym jest łagodny dla kosmyków na długości :) Będzie to stały bywalec mojej kosmetyczki, bo aktualnie to jeden z lepszych szamponów jakich używałam do tej pory :) 

Jego cena to ok 15 zł, a kupić możecie go w sklepach internetowych lub stacjonarnych z rosyjskimi produktami np. Eco Drogeria, Lawendowa Szafa itp.

Znacie kosmetyki Ec lab? Może macie wśród nich swoich ulubieńców? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

22 komentarze:

  1. Szampon nie dla mnie, ale ta marka mnie zainteresowała. Jabłka papierówki? Musi ładnie pachnieć.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon wydaje się być idealnym dla mnie :) muszę go sobie zamówić na spróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka jest mi kompletnie nieznana, ale co raz częściej widzę ją w postach :) Muszę koniecznie przyjrzeć się tym produktom.

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie - do zgarnięcia zestaw kosmetyków o wartości ponad 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon ogólnie nie dla mnie, ale jest dosyć ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze widzę, ale raczej mi nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię przy najbliższym zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko używam szamponów z SLS, bo nie jestem w pełni przekonana czy bez tego miałabym dobrze umyte włosy... Musze się przełamać kiedyś i zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sprawdzę go na swojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie! Właśnie od nasady się przetłuszczają a na końcach są suche. Pomyśle o zakupie ;) .

    OdpowiedzUsuń
  10. O! I takie maleństwo przydałoby się moim włosom - szczególnie teraz, kiedy temperatury są wręcz zabójcze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mnie ciekawi ta marka Ecolab :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki szampon przydałby mi się do mycia nasady włosów, bo w tym miejscu moje włosy się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  13. O popatrz. Ja miałam tylko odżywkę żurawinową tej firmy i nie powalała na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie znam tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponoć do przetłuszczających włosów jest genialny oczyszczający z Natura Siberica, ale nie mogłam go ostatnio znaleźć, kiedy robiłam zakupy online. :( Ten jest tańszy i ma równie dobry skład, więc możliwe, że go spróbuję przy najbliższej okazji, bo niestety muszę myć włosy codziennie i straciłam już nadzieję, że kiedykolwiek się to zmieni... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę go wypróbować. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten szampon, zapach obłędny, ale skórę głowy "prztłuszczał" a długości wyglądały na mega suche..

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się totalnie włosy nie przetłuszczają.. uwierzysz? Nigdy nie miałam z tym żadnych problemów. Nie wiem od czego to zależy..

    OdpowiedzUsuń
  19. w sumie taki może być,ale bez rewelacji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i u mnie by się teraz sprawdził - moje włosy ostatnio są suche na długości, a skalp przetłuszcza się szybko jak zwykle :]

    OdpowiedzUsuń
  21. O, bardzo ciekawy produkt, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...