niedziela, 2 sierpnia 2015

Nowości lipca :)

Witajcie! Wiem, że lubicie takie posty, więc jak co miesiąc zapraszam Was na nowości, które przybyły do mnie w ciągu ostatniego czasu :) 


Pierwsza przesyłka przybyła do mnie na początku lipca. Są to polskie kremy marki DLA, która przygotowuje je na bazie naparów z ziół. Bardzo sympatyczna współautorka marki dobrała kremy specjalnie dla mojej cery :) Dar Piękna na noc z naparu jarzębiny oraz Niszcz Pryszcz na dzień z naparu wierzby i krwawnika :) Już niedługo zaproszę Was na ich recenzje :) Kremiki przyszły cudnie zapakowane, a dodatkowo otrzymałam suszony nagietek do sporządzenia naparu :)


Kolejna nowość to jedno z moich chciejstw, czyli woda perfumowana Yves Rocher So Elixir. Zapach przepiękny, ale spodziewałam się trochę większej trwałości. 


Antycellulitowy balsam do ciała Vis Plantis z serii Helix Vital Care to przesyłka w ramach testowania z Klubem Elfa Pharm. Ostatnio mogliście o nim przeczytać TUTAJ :)


Następne nowości pochodzą z drogerii Ezebra.pl. Przesyłka była dla mnie całkowitą niespodzianką. Mam okazję poznać lakier Essie w nieco jesiennym wydaniu - Sable Collar, cień L'Oreal Color Infaillible w odcieniu 43 Brown Tempation, pisak do ust NYC Smooch Proof LipSatin 16H w odcieniu 493 Champagne Satin (nie sugerujcie się różowym opakowaniem :)). W przesyłce znalazłam również coś do pielęgnacji - kolagenowe przeciwzmarszczkowe płatki pod oczy Revitale z koenzymem Q10.


Z Klubu Ekspertek Ofeminin przybyła do mnie maskara Seduction Codes No2 marki Astor, którą już Wam opisałam TUTAJ :)


A to już lipcowe pudełko ShinyBox, które prezentowałam TUTAJ :) Jestem bardzo zadowolona z jego zawartości, choć zapach deo jest czasami trochę za nachalny. Ale nawet sztyft na otarcia się przyda :)


Kolejna przesyłka pochodzi ze sklepu Hairstore.pl. Tym razem postanowiłam wypróbować nowość - suchą odżywkę do włosów Kardashian Beauty marki CHI oraz rozplątująco-nabłyszczającą szczotkę do włosów The Shine Brush by Wet Brush, która jest połączeniem igiełek rozczesujących i wygładzającego włosia dzika, a kosztuje nieco ponad 30 zł :) Sklep Hairstore to nie tylko kosmetyki i akcesoria do włosów, znaleźć można tam też inną pielęgnację i nieco kolorówki, a także pędzle Hakuro :) Postanowiłam wypróbować dwa modele, których jeszcze nie mam w swojej kolekcji - H21 do różu i konturowania oraz H56 do różu i pudru :) Oba są świetne! 


Ostatnia rzecz, to niespodzianka od marki Yonelle :) Otrzymałam ekstra nawilżający krem do twarzy na dzień z serii H2O Infusion :) Wyczuwam miłość, po tym jak zakochałam się w kremie pod oczy tej marki :) Kremik odkręcamy za pomocą tej kokardki na górze :)


To już wszystkie moje lipcowe nowości :) Dajcie znać, co wpadło Wam w oko, czego jesteście najbardziej ciekawi? :) A może znacie któryś z tych produktów? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

40 komentarzy:

  1. Sporo tego :) Zazdroszczę :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo świetnych nowości :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe nowości :) Przyjemnego używania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, Shiny się bardzo udał w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam krem Niszcz pryszcz i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości! Mam próbkę tej wody perfumowanej z YR, muszę w końcu powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem z Yonelle wygląda super :) Mi w lipcu Shinybox też przypadł do gustu, zużyję wszystko oprócz antyperspirantu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa kremu z Niszcz Pryszcz! :) Będę czekać na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości i oczywiście przydatne :D. Zastanawia mnie sucha odżywka do włosów. Do tej pory tylko używałam suchych szamponów :) . Czekam na recenzję, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nowości, najbardziej zainteresowały mnie chyba pędzle z Hakuro. Sama poluję na nowe sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym poznać zapach tej wody perfumowanej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że w pudełku znalazł się krem z SPF30!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kardashian Beauty bardzo mnie ciekawi - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak Ty ale ja z kosmetyków Dla jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kosmetykach DLA już dawno słyszałam, ale ciągle zapominam, że je chcę XD Ostatni krem ma piękne opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś kremik marki DLA i byłam zadowolona, ale to było już dawno :)
    Jestem ciekawa co ja otrzymam od marki ezebra, bo nadal czekam na paczuszkę, a też się dostałam do grona testerek :) Podobają mi się Twoje nowości ze sklepu Hairstore, ciekawi mnie szczotka. Krem Yonelle ma cudne opakowanie ♥ Jednym słowem masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo nowości. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tą wodą z YR. Jak będę w galerii, to pójdę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda ten krem Yonelle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne te pędzle, zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. So elixir - miałam chyba kiedyś żel pod prysznic o tym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla krem na noc jest super. Miałam już 2 opakowania.
    Ciekawa jestem szczotki i bardzo chętnie poczytam recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości, ciekawi mnie jak wypadną podczas testowania. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nowości. Ciekawy jest ten pędzel Hakuro do różu i pudru. Daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla niszcz pryszcz tego jestem ciekawa :)) Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki Yonelle mają ładne opakowania;) ja miałam tylko Elixir. Produkty DLA mnie ciekawią;)

    OdpowiedzUsuń
  27. same wspaniałości jednak najbardziej intryguje mnie krem Yonelle

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne nowości do ciebie zawitały!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne nowości :) Krem z kokardką urzeka już wizualnie, więc ciekawi mnie jak się będzie sprawowało jego wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne nowości. Ja So Elixir uwielbiam, to moje ulubione perfumy. Nie mam zastrzeżeń co do trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe nowości ;) Co do wody toaletowej od YR, tej akurat nie miałam, ale mam wrażenie że jako wody toaletowe ich trwałość jest przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Opakowanie tego kremu przyprawia o zawrót głowy - jest przepiękne ! Nawet nie wiedziałam, że Hakuro ma w asortymencie takie fajne jajko :) Ps. Pięknie tu, zostaję na dłużej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawe nowości :) z chęcią zaobserwowałam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ciekawa tego zniszcz pryszcz! :D Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne nowości, zainteresował mnie krem Yonelle i kosmetyki DLA :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne nowości :) Szczególnie Hakuro mi się podobają, bo sama pomału myślę o powiększeniu mojej pędzlowej rodzinki. Zastanawiałam się nad Zoevą, ale mimo wszystko cena bardziej skłania mnie do zakupu H.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ten krem ma urocze opakowanie :) Bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...