czwartek, 20 sierpnia 2015

REVITALE kolagenowe płatki pod oczy z koenzymem Q10 i kwasem hialuronowym

Witajcie! Niedawno w poście z kolorówką z drogerii ezebra.pl wspominałam, że sklep oferuje też szeroki wachlarz produktów do pielęgnacji i dziś właśnie zapraszam Was na recenzję jednego z nich - kolagenowych płatków pod oczy Revitale. Dbanie o delikatną skórę wokół oczu to kluczowa kwestia, jeśli chcemy aby prezentowała się dobrze i długo zachowała młody wygląd. Czy płatki tej dość nieznanej marki okazały się warte zainteresowania?


Płatki mają działanie nawilżające, kojące, ujędrniające. Mają zmniejszać widoczność linii mimicznych, likwidować opuchnięcia i zasinienia pod oczami, a także odżywiać delikatną skórę w tej okolicy. Regularne stosowanie ma zapewnić skórze miękkość i sprężystość. Jest to kosmetyk hipoalergiczny, bezzapachowy, może być także stosowany w okolicy ust. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

INCI: Aqua, Propylene Glycol, Glycerine, Collagen, Hyaluronic Acid, Nicotinamide, Pectin, Imidazolinyl Urea, Alpha-Bisabolol, Ubiquinone.

Sposób użycia: 
Umyć i osuszyć twarz. Przyłożyć plastry pod oczami. Odczekać 20-30 minut. Ściągnąć plastry. 
Zaleca się używanie 3 razy w tygodniu przez pierwszy tydzień, a następnie 1-2 razy w kolejnych tygodniach. 


W kartoniku znajdziemy pięć blistrów, po dwa płatki w każdym. U mnie jeden blister był lekko nieszczelny i trochę płynu wypłynęło, jednak nie miało to żadnego wpływu na użyteczność płatka. Każdy z nich pływa właśnie w odrobinie płynu, który zabezpiecza je przed wyschnięciem. Płatki są żelowe, przypominają galaretkę, ale są wytrzymałe, nie rwą się. Mają idealnie wyprofilowany kształt, dobrze dopasowujący się do obszaru pod oczyma. Nie zsuwają się. Niby są one bezzapachowe, ale posiadają delikatny, miły, niedrażniący aromat


Po aplikacji czujemy przyjemne chłodzenie i odprężenie skóry pod oczami. Nic nie szczypie i nie nie drażni oczu. Nie powoduje łzawienia, a także widzenia przez mgłę po zdjęciu płatków. Skóra jest dobrze nawilżona - to zapewne zasługa kwasu hialuronowego. Widoczne jest jej lekkie napięcie i wygładzenie, zwłaszcza po kilku zastosowaniach płatków. Schłodzone w lodówce bardzo dobrze koją i zmniejszają opuchnięcia po nieprzespanej nocy. Fajna opcja np. po weselu, kiedy na drugi dzień w pracy trzeba jakoś wyglądać. Niestety z moimi zasinieniami sobie nie poradziły, ale na nie nic nie działa. Myślę, że na lekkie cienie pod oczami np. po imprezie będą idealne, natomiast na genetyczne, które towarzyszą nam od zawsze (czyli takie jak moje) niestety nie pomogą.   


Podsumowując kolagenowe płatki pod oczy Revitale to dobry kosmetyk zwłaszcza dla osób borykających się z opuchnięciami pod oczyma. Produkt koi, odpręża, delikatnie napina, ale nie powoduje uczucia napięcia skóry. Dodatkowo bardzo dobrze nawilża i nie podrażnia oczu. Podobne płatki w drogeriach kosztują ok 7 zł za parę, tutaj natomiast otrzymujemy aż 5 par za niecałe 6 zł, a skład jest całkiem niezły, działanie także :)

Kolagenowe płatki Revitale kosztują 5,69 zł / 5 par. Kupicie je w drogerii ezebra.pl - dokładnie TUTAJ

Znacie te płatki? Słyszałyście kiedyś o marce Revitale? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam żadnych płatków pod oczy, ale nie powiem, chętnie bym sie skusiła, może nawet na te, skoro są całkiem fajne ;) przy okazji zamówienia, wrzucę je do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję, miałam kiedyś płatki z Marion ale nie dały nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam raz, ale się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam właśnie mega problem z opuchnięciami i zasinieniami. Uwielbiam korzystać z takich płatków. Miałam Marion, Golden Eye i inne, ale tej firmy nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że są takie niezłe płatki w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych akurat płatków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak zobaczyłam zdjęcia i czytałam to myślałam, że będą kosztować fortunę a tu proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam pod oczami coś pomiędzy opuchlizną a zmarszczkami, więc może powinnam spróbować takich płatków, bo jeszcze do tej pory nie znalazłam nic, co zmniejszałoby "to coś". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydadzą się na ratunek po nieprzespanych nocach przed egzaminami w nadchodzącym roku akademickim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena przyjemna dla portfela, a takie płatki dają skórze pod oczami wiele korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie kopic takie płatki, od ciągłego patrzenia się w monitor bolą mnie oczy a i nawilżenie się przyda

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mialam, ale chetnie wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę warto mieć je u siebie kiedy mamy wielkie cienie pod oczami, a następnego dnia musimy wyglądać przyzwoicie.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...