niedziela, 3 czerwca 2018

GET THE NEW LOOK - ShinyBox - maj 2018

Witajcie! Zbliżające się wielkimi krokami wakacje napędzają nas do zmian w wizerunku, więc w maju ekipa ShinyBox postanowiła stworzyć pudełko "Get the new look". Tym razem kartonik wrócił w końcu do swojej starej, bardzo funkcjonalnej formy pudełka ze zdejmowaną pokrywką, które możemy wykorzystać na różne sposoby :) Ja ogromnie cieszę się z tej zmiany! Jeśli ciekawi Was, co znalazło się w środku, to zapraszam na przegląd zawartości.


SEACRET, CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU, ok. 104 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Chusteczki do demakijażu to produkt, który zdecydowanie przyda się każdej kobiecie. Ja jestem ich ogromnie ciekawa, zwłaszcza, że cena rynkowa jest spora. 


MESAUDA MILANO, Błyszczyk Extreme Gloss oraz Kredka do ust Xpress Lips, od. 28 zł / szt (produkty występowały w pudełkach wymiennie, w ankiecie można było wybrać, który otrzymamy) - produkty pełnowymiarowe

Błyszczyk to coś w sam raz na lato, kiedy matowe pomadki okazują się za ciężkie. Kosmetyk podkreśla kolor ust i nadaje im delikatną czerwoną barwę. Nie wysusza, delikatnie nawilża, nie wypływa poza kontur ust. 
Kredka do ust ma według mnie dość odważny kolor brązu, który chyba nie do końca każdemu pasuje. U mnie niestety wygląda dziwnie, dlatego kredka powędruje do mojej mamy, która ma ciemne włosy. Właściwości samej kredki są bardzo dobre - bezproblemowo się nakłada i jest bardzo trwała. 


ZIELONE LABORATORIUM, MASKA OCZYSZCZAJĄCA, ok. 11 zł / szt (produkt wymienny z GOLDEN ROSE KOREKTOR W KREDCE) - produkt pełnowymiarowy

Bardzo lubię glinkowe maseczki, a jeśli są jeszcze w formie gotowca, to już super! Maseczkę zużyje z przyjemnością. Ma bardzo ładny skład i myślę, ze działanie również będzie na plus.


C-THRU DEZODORANT PERFUMOWANY W SPRAYU, 18,99 zł / 75 ml - produkt pełnowymiarowy

Nie jest to produkt najwyższych lotów, jeśli chodzi o zapachy, ale na lato, na upalne dni będzie w sam raz. Początkowo zapach jest dość ciężki, ale z gamy tym bardziej świeżych. Z upływem czasu słabnie i pozostaje jedynie delikatna mgiełka. Sam zapach jest dla mnie bardzo ładny i ciekawy, nie męczący.


NUTKA MUS POD PRYSZNIC/KREM POD PRYSZNIC, ok. 9 zł / 222 ml - produkt pełnowymiarowy

Latem prysznic to podstawa, więc kosmetyk do mycia jest jak najbardziej na plus, zwłaszcza, że trafił mi się bardzo orzeźwiający zapach. Mus bardzo dobrze się pieni, nie wysusza skóry i pięknie pachnie. W składzie nie ma SLS i SLES :) Na plus też nowa marka w pudełku :)


Z marki Nutka każda z nas znalazła też próbkę emulsji do higieny intymnej. 


Podsumowując majowe pudełko ShinyBox wypada całkiem nieźle, choć mogło być oczywiście lepiej. Ja najbardziej jestem zadowolona z chusteczek do demakijażu, które przydadzą się na wyjeździe, musu pod prysznic o pięknym zapachu. Z przyjemnością zużyję też maseczkę do twarzy, a perfumowany dezodorant C-Thru z pewnością będzie mi towarzyszył w letnie dni. Najmniej podoba mi się kredka do ust, która mimo iż ma świetne właściwości, to kolorystycznie nie pasuje do mojej urody. 


Majowe pudełko "GET THE NEW LOOK" możecie zamówić jeszcze TUTAJ.

W sprzedaży jest już też nowe czerwcowe urodzinowe pudełko ShinyBox "6 YEARS TOGETHER" - KILK


Dajcie znać, co sądzicie o majowym pudełku :)

Pozdrawiam,
sariancosmetics :)

6 komentarzy:

  1. Pamiętam, że używałam zielonego i fioletowego zapachu THRU :) Co to były za czasy i wspomnienia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprawą graficzną jestem zachwycona ;) Jeżeli chodzi o zawartość to jest bardzo średnia. Z przyjemnością zużyję jedynie mus pod prysznic, z lekką obawą maseczkę (ale ją również zaliczam do mocnych punktów tej edycji) i w podróży chusteczki do demakijażu. Zapach C-THRU zupełnie nie trafił w mój gust, podobnie jak oba produkty Mesauda Milano. Te, na pewno polecą w świat. Tak, więc wychodzi pół na pół, ale trochę niepokoi mnie to, że żaden z tych produktów nie skradł mojego serca, ot kosmetyki, które wykorzystam, bo skoro już mam to czemu mają się zmarnować.

    OdpowiedzUsuń
  3. też już mam te pudełko, chusteczki świetnie się u mnie sprawdzają podobnie jak błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo czekam na recenzję chusteczek, bo cena jest zabójcza, więc muszą robić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...