niedziela, 8 lipca 2018

6 YEARS TOGETHER - ShinyBox - czerwiec 2018

Witajcie! Jak co roku w czerwcu pudełko ShinyBox obchodzi swoje urodziny. Ostatnio świętowaliśmy już 6 rocznicę odkąd pudełka Shiny są na rynku :) Oby tak dalej, bo dzięki tym box-om mamy szansę na poznanie naprawdę ciekawych i świetnych produktów, na które same często nie zwrócilibyśmy uwagi :) Ja sama odkryłam w ten sposób wiele perełek! Dziś zapraszam Was na przegląd i kilka słów o pudełku urodzinowym - czy tutaj coś mnie szczególnie zaskoczyło? 


KUESHI, KREM DO TWARZY Z FILTREM SPF 50, 63 zł / 35 ml, produkt pełnowymiarowy

Krem z filtrem to jak najbardziej trafiony produkt na początku lata :) Produkt ma przyjemną, nieco gęstą konsystencję, troszkę bieli przy rozprowadzaniu, ale naprawdę skutecznie chroni. Nie zapycha i nie powoduje podrażnień. Polubiliśmy się :)


NUTKA, SZAMPON DO WŁOSÓW, 12,99 zł / 222 ml, produkt pełnowymiarowy

Bardzo lubię poznawać szampony o naturalnych, łagodnych składach. Mus do ciała pod prysznic z tej marki bardzo dobrze mi się sprawdza, więc w szamponie też pokładam ogromne nadzieje ;)


LOFFME, PŁATKI KOSMETYCZNE WIELOKROTNEGO UŻYTKU, 19 zł / 4 szt, produkt pełnowymiarowy

To zdecydowanie coś nowego, na co sama z pewnością nie zwróciłabym uwagi. Płatki wykorzystam przy zmywaniu maseczek z twarzy, bo do codziennego demakijażu nie będzie mi się chciało ich prać :)


SCHWARZKOPF, LIVE COLOUR SPRAY, 26,99 zł/ 120 ml - produkt pełnowymiarowy

Muszę przyznać, że ten spray to fajna opcja na wakacje, kiedy to możemy zaszaleć, ale ja chyba nie mam aż tyle odwagi :) Myślę, że powędruje do kogoś, kto go wykorzysta.


CLEAN HANDS, MYDŁO ANTYBAKTERYJNE, 2,49 zł / 90 g - produkt pełnowymiarowy

Mydełko antybakteryjne przyda się zapewne w każdym domu. Swoje wykorzystam chyba do prania pędzli :)


EFEKTIMA, MASECZKA GLINKOWA OCZYSZCZAJĄCA, 2,28 zł/ 7 ml - produkt pełnowymiarowy 
Bardzo lubię maseczki Efektimy, więc z pewnością się nie zmarnuje, tym bardziej, że to maseczka oczyszczająca z glinką :)


DELIA, BALSAM DO UST W SZTYFCIE DUN FUN, 7 zł / szt, produkt pełnowymiarowy

Pomadka ochronna z filtrem jak najbardziej mi się podoba. Często usta latem traktowane są po macoszemu, co później po latach odbija się na ich kondycji. Pomadka łatwo się rozprowadza i bardzo dobrze nawilża. Jest komfortowa w noszeniu.

BELL, HYPOALERGENIC INTENSE COLOUR MOISTORIZING LIPSTICK, 16,99 zł/ szt, produkt pełnowymiarowy

Szminka w kredce w odważnym kolorze fuksji to idealna propozycja na lato. Myślę, że będę po nią często sięgała.


DR. COCO, WODA KOKOSOWA, 4,99 zł / 350  ml

Całkiem przyjemna, najlepiej smakuje schłodzona. Fajny dodatek.


EFEKTIMA, PORE & MATT CONTROL, KREM ZWĘŻAJĄCY PORY, prezent dla Ambasadorek

Bardzo cieszy mnie obecność tego kremu, gdyż rozszerzone pory to moja zmora. Mam nadzieję, że sobie z nimi poradzi :)


Każda z nas otrzymała też próbkę serum odżywczego marki Biały Jeleń.


Podsumowując czerwcowe pudełko jest całkiem udane pod względem zawartości, choć oczywiście brakuje tu jakiegoś elementu wow. Jednak ja jestem bardzo zadowolona z kosmetyków z filtrem, a także szamponu, kremu zwężającego pory, pomadki i maseczki. 

Czerwcowe pudełko zostało już niestety wyprzedane, ale możecie skorzystać z bardzo korzystnych wakacyjnych zestawów - szczegóły TUTAJ.
W ofercie pojawił się też lipcowy ShinyBox SUMMER VIBES do kupienia TUTAJ.


Dajcie znać co sądzicie o zawartości urodzinowego pudełka ShinyBox? 

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

4 komentarze:

  1. Mnie się zawartość średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zawartość jest dobra, ale nie powalająca. Wszystko wykorzystam, ale tak jak mówisz nie ma efektu WOW ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten box, absolutnie zakocham się w smaku wody kokosowej, płatki wielokrotnego użycia są innowacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie przeciętny, moim zdaniem. Nic co by mnie bardziej zainteresowało. Sporą część kosmetyków wykorzystam, ale tylko dlatego, że nie lubię gdy coś się marnuję. A resztę rozdam znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...