środa, 2 kwietnia 2014

Balea Professional odżywka do włosów blond

Witajcie! Najwyższa pora na recenzję odżywki, która towarzyszy mi od prawie roku, oczywiście ze sporymi przerwami. To też mogłam ocenić jej wpływ na zmieniające się włosy na długości. Moje kosmyki są rozjaśniane i z miesiąca na miesiąc zmienia się ich struktura a przynajmniej mi tak się wydaje, bo kosmetyki które kiedyś im pasowały teraz spisują się co najmniej dziwnie, a te które nie przypadły im kiedyś do gustu jakoś dziwnym trafem zaczynają im pasować. Jak było z tą odżywką? Tego dowiecie się czytając dalej :) Od razu przepraszam Was, że na zdjęciach jest taka zachlapana, ale miesiące w łazience odcisnęły swoje znaki, których nie szło doczyścić.




Utrzymuje naturalny kolor włosów, nadaje im jedwabistej miękkości, jednocześnie nie obciążając. Nawilża i zapewnia jedwabisty połysk. Chroni włosy przed blaknięciem. Wygładza.

SKŁAD: AQUA · CETEARYL ALCOHOL · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE · DICAPRYLYL ETHER · PANTHENOL · DIPROPYLENE GLYCOL · PROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE · PARFUM · MICA · HYDROXYETHYLCELLULOSE · LAURYL ALCOHOL · CETRIMONIUM CHLORIDE · TOCOPHERYL ACETATE · ISOAMYL P-METHOXYCINNAMATE · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · GLYCERIN · HYDROLYZED CORN PROTEIN · HYDROLYZED SOY PROTEIN · CITRIC ACID · BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL · BASIC YELLOW 57 · BASIC BROWN 17 · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL · CI 77891 · CI 77491


Odżywka podobnie, jak szampon z tej serii [KLIK] zamknięta jest w miękkiej, ale solidnej złotej tubie. Jej konsystencja nie sprawia trudności przy wydobywaniu. Jest kremowa, niezbyt gęsta ale też nie przelewa się przez palce. Odżywka ma żółto-złoty kolor i delikatny, przyjemny zapach, który chyba jest tutaj nieco inny niż w szamponie, nawet powiedziałabym nie tak piękny.


Kosmetyk łatwo rozprowadza się na włosach i bez problemu się spłukuje. Ułatwia rozczesywanie. Jeśli chodzi o działanie, to na 
początku jej używania, czyli w okolicach maja zeszłego roku byłam nią zachwycona - wtedy sprawiała, że włosy były niesamowicie miękkie, delikatne, sypkie i nawilżone, pięknie też lśniły. Efekt ten utrzymywał się do następnego mycia, czyli ok 2 dni. Obecnie kosmetyk ten nie zachwyca już moich włosów tak, jak kiedyś. Owszem po umyciu są miękkie i delikatne w dotyku, nie brakuje im też blasku, ale niestety miękkość nie utrzymuje się dłużej niż dzień, a myję włosy co dwa dni :( Muszę więc w międzyczasie wsmarować w końce jakiś olej/serum, aby utrzymać ich miękkość. Nie wiem, czy odżywka poradziłaby sobie z pasmami traktowanymi typowym rozjaśniaczem, który ma tendencje do wysuszania - obawiam się, że nie dałaby im wystarczającego nawilżenia, skoro nie radzi sobie na moich włosach rozjaśnianych tylko za pomocą farb profesjonalnych :( Na włosach naturalnych z pewnością sprawa będzie miała się o wiele lepiej.
Co do efektów rozjaśniania i pogłębiania blondu, to tutaj efekt jest raczej wizualny poprzez nadanie blasku włosom. 

Wydajność produktu określiłabym na średnią, choć ja stosowałam ją z wielkimi przerwami, dlatego towarzyszyła mi przez taki okres czasu :)

Podsumowując, odżywka nie zachwyciła mnie w takim stopniu, jak szampon z tej serii, chociaż i tak mam ochotę na poznanie innych odżywek Balea z serii Professional, a szczególnie tej z olejkami i tej nowej różowej do długich włosów :)


Obecnie producent dodał do nazwy wyraz "Glossy", jednak skład pozostał bez zmian :)


Pojemność: 200 ml
Cena: ok 10,50 zł
Dostępność: sklepy internetowe lub Allegro, drogerie DM (ja kupowałam na Allegro)


Miałyście jakieś produkty do włosów Balea? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

37 komentarzy:

  1. Ja właśnie za Twoją radą zakupiłam szampon dla blondynek, zobaczymy, jak się u mnie sprawdzi. To moje pierwsze zakupy z Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą czarną odżywkę z balei z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym musiała wypróbowac raczej taką dla ciemnych włosów: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mnie nie ciekawi, ale odpowiednik do ciemnych włosów jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wersję czarną, z olejkami i jestem z niej zadowolona. W szafce czeka jeszcze fioletowa - nadająca blasku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic z tej firmy, ale za to miałam produkty z Alverde :)


    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Alverde miałam odzywkę do włosów blond ale jakoś mnie nie zachwyciła :(

      Usuń
  7. Z Bala to ja lubię żele pod prysznic. Do włosów miałam co prawda kilka kosmetyków, ale nic z serii professional.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żele mają fajne zapachy, oprócz tego są troche przeciętne, ale za ta cenę nie ma sie czego czepiać :)

      Usuń
  8. Tej odżywki nie miałam, ale pamiętam jak używałam z mango i była super :) W ogóle lubię kosmetyki Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym ją wypróbować, ja korzystam zarówno z profesjonalnych jak i tych drogeryjnych farb :)
    Moimi jedynymi włosowymi kosmetykami z Balei była linia Mango i Aloe Vera, bardo dobrze u mnie sprawdzały się, odżywka nadal to robi, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Profesjonalne odżywki Balea kuszą mnie od pewnego czasu. Czuję, że niebawem zagoszczą w mojej łazience;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie jestem już blondynką :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z Baleą, ale odżywki do włosów jeszcze żadnej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z Balea. Ale powiem szczerze, że tak jak na początku mnie ciągnęło do tych kosmetyków tak z biegiem czasu co raz mniej mam na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja troche też, niby mam ochotę, ale jak zakupy okładam :)

      Usuń
  14. Mnie kusi wersja dla włosów ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zamierzam kiedyś wypróbować tą odżywkę, mam trochę ciemniejsze włosy od Twoich

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja właśnie wolę odzywki z Baeli niż szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety jeszcze nigdy mi sie nic nie udało przetestować z balea ale chyba jestem ku dobrej drodze do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wersję dla włosów brązowych i byłam nią lekko rozczarowana. Świetnie chroniła odcień włosów, ale nie radziła sobie z nawilżaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ta do blond też teraz sobie nie radzi :( a kiedyś było bardzo dobrze :( moje włosy sa chyba bardziej wymagające

      Usuń
  19. do włosków z balea jeszcze nic nie miałam,Jedynym produktem jest żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przypominam sobie, żebym czegoś używała z tej firmy. Jak się wybiorę do Rossmana spróbuję coś kupić :)
    Szampony mi się kończą, balsamy też - poszukam coś do włosów zdemolowanych (czyli moich).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze Cię zmartwić, bo w Rossmannie ich nie dostaniesz :( to kosmetyki niemieckie, więc drogerie DM, zamawianie przez internet albo w sklepach z chemią niemiecką, choć nie wiadomo, czy tam będą :(

      Usuń
  21. Ja bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ma tylko szampon mocno oczyszczający,tego produktu nie znam :)
    ale skoro nie sprawdził się u Ciebie,to pewnie mnie też nie zadowoli mamy podobne włosy :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nic jeszcze nie miałam z Balea

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety nie spotkalam sie z tymi odzywkami :) nie znam tego produktu, ciezko jest mi sie wypowiedziec :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupiłam ten duet, i czeka on na swoją kolejkę !! :D Chętnie bym już go wypróbowała szczególnie po Twojej recenzji szamponu ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampony wspominam bardzo dobrze, ta odzywka tez kiedyś bardzo służyła moim włosom, ale najwyraźniej mają teraz większe potrzeby.

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...