wtorek, 2 grudnia 2014

Nowości listopada 2014 :)

Witajcie! Dzień darmowej dostawy powoli dobiega końca :) Obkupiłyście się? Ja skusiłam się na pierwsze pędzle Zoeva i zastanawiam się, czy jeszcze jakiś sobie nie zamówić. Chodzi mi też po głowie Ajurwedyjska terapia do włosów Orientana i chyba na nią się jeszcze skuszę :) Ale jak na razie zapraszam Was na luźny post o tym, co przybyło mi w listopadzie :)


Na początku listopada otrzymałam upominek od Maroko Sklep :) Byłam zaskoczona, kiedy zostałam poproszona o adres, bo chcą mi wysłać prezent :) Bardzo cieszę się z zawartości uroczej przesyłki, która była dopracowana w każdym detalu i zawierała też spersonalizowany list :) Widać, że sklep dba o szczegóły :)


W pudełeczku znalazłam naturalną wodę różaną, którą lubię pod każdą postacią, krem arganowy Argaliss, który jak na razie czeka na swoją kolej, a także naturalny czarny kohl, który będzie miał swoją premierę w okolicach świąt - szczerze powiedziawszy nie wiem jak się do niego zabrać :) Wszystkie te kosmetyki znajdziecie w Maroko Sklep :)


Kolejne nowości z początku listopada to przesyłka od Hairstore.pl. Tym razem postanowiłam wypróbować okrągłą szczotkę do modelowania włosów Olivia Garden z serii Nano-Thermic Ceramic+Ion (ostatnio o niej pisałam - KLIK), a także profesjonalny krem termiczny bez spłukiwania L'Oreal Absolut Repair Lipidium. Kupując w Hairstore możecie zawsze skorzystać z porady eksperta, który zaproponuje Wam kosmetyki dopasowane do potrzeb waszych włosów :) W ten sposób trafił do mnie krem termiczny, bo chciałam kosmetyk bez spłukiwania, który ułatwi rozczesywanie rozjaśnianych włosów, sprawi że będą miękkie i delikatne a przy tym nawilżone :) Dziś (2 grudnia) możecie także skorzystać z darmowej dostawy w Hairstore niezależnie od wartości zamówienia :)


Maska do biustu Esotiq Push Up to wygrana w zgadywajce u Moniki z bloga Wielki Kufer :) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za nagrodę :)


Pora na moje zakupy :) Jest tego niewiele, w zasadzie to dwa zamówienia z doz.pl. Najpierw kupiłam mój ulubiony żel do mycia twarzy Avene Cleanance, a przy okazji postanowiłam spróbować suplementu diety ze skrzypem, aby wzmocnić trochę wypadające włosy. Na początek wzięłam małe opakowanie Skrzyp Plus OlimpLabs, bo zazwyczaj takie wspomagacze wywołują u mnie przeziębienia (wiem jestem dziwna :)), ale na szczęście ten tego nie robi, więc w drugim zamówieniu wzięłam większe pudełko celem kontynuowania kuracji :) Mam nadzieję, że pomoże na włosy. W drugim zamówieniu znalazł się także sławny Cerkogel 30 z mocznikiem o właściwościach nawilżająco-złuszczających, aby zadbać też o skórę głowy, bo tu najczęściej tkwi przyczyna wypadania włosów a także przetłuszczania. Jak na razie nie wiem, co o nim myśleć :)


Kosmetyki z powyższego zdjęcia to przesyłka ze sklepu Mazidełka.pl, o której już Wam pisałam TUTAJ :) Mazidelka to tanie kosmetyki rosyjskie, z długimi datami przydatności :) Sklep bierze udział w DDD :)


Na koniec oczywiście listopadowy ShinyBox Towar pierwsza klasa by Pewex - zawartość pokazywałam TUTAJ :) Tu oczywiście króluje peeling Organique i balsam Babuszki Agafii :)

To by było na tyle, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam :)

Używałyście któregoś z tych kosmetyków? Jaki suplement diety polecacie na wypadające włosy? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

25 komentarzy:

  1. Fajne nowości, jestem ciekawa żelu do buzi, nie miałam go nigdy. Ja w zetknięciu z taką szczotką to istna masakra, kiedyś szczotka tak mi się wkręciła we włosy, że musiałam je dosłownie wyrywać brrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zamówiłam sobie parę rosyjskich produktów z Mazidełek.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra nowości :) z Shinyboxa jestem zadowolona w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości zwłaszcza Maroko i Hairstore:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, ten żel do mycia twarzy Avene mam w planach kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie krem arganowy i woda różana, które dostałaś. Oczywiście kosmetyki rosyjskie też mnie bardzo ciekawią i mam nadzieję, że kiedyś je kupię i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. paczka od Mazidełek jest ekstra!
    super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny upominek od Maroko Sklep :) To mydełko cedrowe ma wspaniały zapach świerku , żywicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj same dobroci :D. Używałabym :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać jak spiszą się kosmetyki Natury Siberiki :) Strasznie jestem ich ciekawa, ale jakoś samej dotąd nie zebrałam się, by któryś kupić, zwłaszcza jeśli o serię Sauna&Spa chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo naturalnych produktów - super!
    a ja na mazidełka się spóźniłam - nie było już tych kilku produktów, które chciałam kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nowości :) LOrea'l Absolut Repair Lipidium jestem bardzo ciekawa - niedawno skończyły mi się produkty pielęgnacyjne do włosów Absolut Repair Celurar, które były dla mnie idealne :) zastanawiając się nad ich odkupieniem biorę pod uwagę serię Lipidium - czekam więc z niecierpliwością na recenzję :)
    Rosyjskie kosmetyki właśnie odkrywam :) prezent bardzo miły, fajnie, że nie z automatu a z liścikiem na miarę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie udane produkty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cacuszka a pudełko Shiny rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości :) Miałam próbkę żelu do mycia twarzy z Avene, ale troszkę ściągał mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tego produktu do włosów z Loreal:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ta paczuszka od Maroko Sklep :) postarali się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ fajności :3 Ja się trochę obkupiłam i na ddd i wcześniej.. Ale wszystko potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego, ale bardzo fajne rzeczy :) Żel Avene też bardzo lubię, a maskę Esotique zamierzam kupić- ciekawa jestem czy jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale szczota! Lubię takie konkreciaki :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...