czwartek, 27 sierpnia 2015

Nacomi organiczny kokosowy peeling do ciała

Witajcie! Dziś zapraszam Was na coś dla prawdziwych fanów kokosa :) Mowa będzie o peelingu tak smakowicie pachnącym aż chce się go zjeść :) Jest on produkowany przez markę Nacomi, słynącą z naturalnych składów, kuszących zapachów i cudownego działania :) Czy tak jest też w tym przypadku? 


Produkt jest bogaty w nierafinowany olej kokosowy z Filipi oraz wiórki kokosowe. Zawiera dodatek oleju ze słodkich migdałów. Taka kompozycja ma doskonale nawilżać, ujędrniać i natłuszczać skórę, otaczając ją pięknym zapachem. Jest to w 100% naturalny i ekologiczny kosmetyk. Więcej dokładnych informacji znajdziecie TUTAJ.

Skład jest niezwykle prosty. Cukier, organiczny nierafinowany olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów, wiórki kokosowe, witamina E. Nie znajdziemy tutaj parafiny, pochodnych ropy naftowej, czy innych sztucznych substancji lub konserwantów. 


Opakowanie to plastikowy, odkręcany pojemnik. Znajdziemy w nim 150 ml produktu, który trzeba zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia

Konsystencja jest zależna od temperatury w jakiej przechowujemy peeling. Jeśli stoi w temperaturze pokojowej, to jest ona taka jak na poniższych zdjęciach i taką też najbardziej lubię. Jeżeli kosmetyk schowamy na trochę do lodówki, wówczas konsystencja robi się bardziej zwarta i rozpuszcza się w momencie kontaktu z ciepłą skórą. Wewnątrz kosmetyku znajdziemy mnóstwo drobinek cukru o takiej samej strukturze (nie są tak kanciaste, jak czasami możemy spotkać w peelingach cukrowych). Oprócz niego są tutaj też wiórki kokosowe, ale nie jest ich dużo - powiedziałabym, że stanowią tak około 1/5 produktu

Peeling pachnie dokładnie tak jak wiórki kokosowe - nie ma tutaj żadenj nuty sztuczności :) Aromat jest intensywny i pozostaje na skórze po spłukaniu


Zazwyczaj stosuję go na suchą skórę i wtedy ma moc :) Jest dość porządnie złuszczającym peelingiem. Jeśli zastosujemy go na zwilżoną skórę, wówczas siła tarcia będzie mniejsza - zależy co kto lubi i jaki ma stopień wrażliwości skóry. Peeling bardzo dobrze wygładza skórę, doskonale ją przy tym nawilżając i odżywiając. Pozostawia po spłukaniu odrobinę natłuszczającą warstewkę, ale po osuszeniu ciała ręcznikiem nie jest ona za bardzo uciążliwa, czy klejąca. Nie potrzeba już stosować balsamów. Dodatkowym atutem jest fakt, że ciało pięknie pachnie deserem kokosowym :) Peeling nie podrażnia mojej skóry, nie spowodował też żadnego uczulenia, czy zapychania. Jest wydajny.


Podsumowując jeśli jesteście fanami kokosowej uczty dla zmysłów, to polecam wypróbować ten peeling :) Nie tylko porządnie złuszczy martwy naskórek, ale także bardzo dobrze nawilży skórę całego ciała :) Wiórki nie zapychają odpływów :) Jeśli natomiast za kokosami nie przepadacie, to w ofercie Nacomi znajdziecie inne propozycje cudownych peelingów np. truskawkowy (pachnie truskawkową gumą Mambą - moją recenzję znajdziecie TUTAJ), pomarańczowy, malinowy, kawowy. Dla każdego coś dobrego, jak to mówią :)

Cena peelingu kokosowego to 23 zł. Kupicie go w sklepie Nacomi - dokładnie TUTAJ. Warto także szukać tych produktów w sklepikach zielarskich z kosmetykami naturalnymi lub nawet w supermarketach, które mają szafy Nacomi - ja spotkałam np. w Intermarche, wybrane produkty znajdziecie też w Hebe.

Kojarzycie markę Nacomi? Znacie ich peelingi albo inne kosmetyki?

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

25 komentarzy:

  1. Kojarzę tę markę bodajże przez czarne mydło albo maskę algową. :) Ten peeling musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam markę Nacomi, miałam ich malinowy mus i balsam z masłem shea - cudowne zapachy i ekstremalne nawilżenie ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. nacomi ma coraz fajniejsze kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach kokosa, więc ten peeling z pewnością przypadłby mi do gustu. No i skład ma świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm pierwsze słyszę :P bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi pachnieć cudownie<3 uwielbiam kosmetyki kokosowe i Nacomi jako formę tez lubię :) polecam maseczki algowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaale to musi bajkowo pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten peeling - był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kokos i chciałabym go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko co kokosowe a ten produkt wygląda wyjątkowo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling ten to coś w sam raz dla mojego chłopaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę kojarzę, miałam 2 czy 3 kosmetyki :) Koniecznie muszę spróbować tego peelingu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak będę w Hebe, to na pewno się za nim rozejrzę, bo chyba nie ma większej fanki kokosa niż ja *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ten peeling musi pachnieć *.*
    Muszę go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka dni temu kupiłam peeling Nacomi, ale do twarzy. Jest z korundem i ma działać jak zabieg mikrodermabrazji :) Zobaczymy :) A z peelingów do ciała miałam kiedyś, dawno dawno temu, gdy tylko Nacomi pojawiło się na rynku, peeling z poziomką. I byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam marki ani produktu. Fajnie że piszesz. Cena też względna więc warto spróbować! :)
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kokosa w produktach kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łał, nabrałam ochoty na ten peeling! Bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten peeling wygląda jak wnętrze znanego batonika Bounty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam i u mnie sprawdził się super. ;) A poza tym kocham kokos, więc nie mogłam nie przetestować tego produktu ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...