sobota, 4 sierpnia 2018

Summer Vibes - ShinyBox - lipiec 2018

Witajcie! Lato w pełni, więc pora na prezentację iście wakacyjnego zestawu ShinyBox - Summer Vibes! Tym razem ekipa mocno nas zaskoczyła i skomponowała pudełko prawdziwie wakacyjne :) Jeśli jesteście ciekawe, co się w nim ukryło, to zapraszam :)


BISHOJO, KREM WODNY REGENERUJĄCY DZIEŃ/NOC, 39,99 zł/ 30 ml - produkt pełnowymiarowy

Krem ma bardzo ciekawy i bogaty skład, więc z chęcią go wykorzystam w roli serum. Znajdziemy w nim miedzy innymi ekstrakt z orchidei, wyciąg z rośliny Tara, ekstrakt z Yuzu, Hydro-Marine Collagen oraz kawas hialuronowy. Krem nie zawiera silikonów, parafiny, parabenów, BHT - BHA oraz PEG-ów. Ma delikatną konsystencję. Bardzo dobrze nawilża, nie podrażnia i nie powoduje ściągnięcia skóry nawet nałożony solo. Myślę, że się polubimy.


STARA MYDLARNIA, ARGAN KREM DO RĄK I PAZNOKCI, 17 zł / 75 ml - produkt pełnowymiarowy

Krem występował wymiennie z wodnymi kremami marki BISHOJO. U mnie troszkę poczeka na swoją kolej. W składzie znajdziemy masło Shea, olej arganowy, alantoinę, jedwab, pantenol, mocznik oraz sporo emolientów. Myślę, że krem sprawdzi się świetnie jesienią i zimą.


TIRA, KREM UJĘDRNIAJĄCY Z EKSTRAKTEM Z IMBIRU, 49,95 zł / 50 ml - produkt pełnowymiarowy

Można było otrzymać wymiennie krem nawilżająco-regenerujący tej marki. Jak dla mnie to całkiem nieznane kosmetyki, jednak krem zapowiada się obiecująco. Chętnie go przetestuję :) Znajdziemy tu ekstrakt z imbiru, kwas hialuronowy i kolagen, olej migdałowy, pantenol, kompleks matująco-wygładzający oraz filtry UV, czyli wszystko czego potrzebuje skóra dojrzała.


HELLO NATURE, MASŁO DO CIAŁA OLEJEK KOKOSOWY, 24,99 zł / 250 ml - produkt pełnowymiarowy

Masło ma konsystencję lekkiego balsamu, dlatego świetnie nadaje się na upalne dni. Błyskawicznie się wchłania i ma piękny, delikatny zapach migdałowo-kokosowy. Dobrze nawilża i łagodzi podrażnienia. W składzie znajdziemy olejek kokosowy, olejek migdałowy, masło Shea i pantenol. Na plus brak parafiny :) Masło występowało wymiennie z sześcioma innymi kosmetykami Hello Nature.


FA, ISLAND VIBES FIJI DREAM ANTYPERPIRANT W SPRAY'U, 8,19 zl / 150 ml - produkt pełnowymiarowy

Kolejny kosmetyk idealny na lato. Moja wersja to zapach arbuza i kwiatu ylang-ylang. Antyperspirant przepięknie pachnie, dobrze chroni i przyjemnie odświeża. W pudełkach można było trafić też na wersję w kulce, bądź zapach Bali Kiss.


BOTANIQUE, MULTI BIOMASK MASKA LIFT & ULTRA CLEAN, 4,79 zł / 2 x 5 ml - produkt pełnowymiarowy

Maska idealna dla mojej nie za młodej już cery, która nadal potrzebuje oczyszczenia. Będzie mi umilać najbliższe domowe SPA :)


RAISIN, ZESTAW NAKLEJEK WODNYCH NA PAZNOKCIE, ok 5 zł / zestaw - produkt pełnowymiarowy

Aż wstyd się przyznać, ale pierwszy mam do czynienia z naklejkami wodnymi. Na hybrydach chyba łatwiej je przykleić, dlatego z chęcią wykorzystam je przy najbliższej zmianie koloru :)


COLLIBRE, SWIS COLLAGEN DRINK, 9 zł / 140 ml - produkt pełnowymiarowy

Całkiem smaczny drink. Smakiem przypomina jogurt brzoskwiniowy. 


W prezencie każda z nas otrzymała rabat - 20 % do Starej Mydlarni oraz próbkę kremu z witaminą C marki Stara Mydlarnia. 


W każdym lipcowym pudełku znalazł się też voucher 100% na 24 miesięczny dostęp do planu zdrowotno-medycznego Dr Barbara.


Podsumowując lipcowe pudełko to naprawdę świetny zestaw. Przyda mi się każdy z produktów, tym bardziej, że mają one świetne składy i o sporej części z nich do tej pory nie słyszałam, a bardzo lubię poznawać nowości :) 

Lipcowe pudełko "Summer Vibes" jest jeszcze dostępne i możecie je zamówić TUTAJ.
W ofercie ShinyBox jest też już box sierpniowy " Hippieness" - można go zamówić TUTAJ.


Co sądzicie o lipcowym pudełku ShinyBox? 

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

4 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten box bardzo mnie ucieszył, cała zawartość przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jedna z lepszych zawartości tego pudełka ;) Już myślałam, że ShinyBox zostanie spisany przeze mnie na straty, ale ta edycja mnie pozytywnie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...