piątek, 7 września 2018

Hippie Ness - ShinyBox - sierpień 2018

Witajcie! Dziś zapraszam Was na ostatni powiew wakacji zamknięty w sierpniowym pudełku ShinyBox Hippie Ness. Zestaw miał przynieść nam promienny uśmiech oraz mnóstwo pozytywnej energii, tak abyśmy mogły dać się ponieść letniemu szaleństwu i odkryć siebie na nowo. Muszę przyznać, że brzmi to całkiem zachęcająco, ale jak ma się do tego zawartość? Czy jestem zadowolona?


NOVEX, MASKA Z KERATYNĄ BRAZYLIAN KERATIN, 15 zł / 100 ml - produkt pełnowymiarowy

Maska dobrze pielęgnuje moje rozjaśniane włosy, sprawia że są miękkie i świetliste. Choć muszę przyznać, że wersja Mystic Black, którą otrzymałam kilka pudełek temu, bardziej pasuje moim włosom. 


BOTANIQUE, MULTI BIOMASK CALM & CLEAN, 1,79 zł / 2 x 4 ml - produkt pełnowymiarowy

Maska idealna do mojej mieszanej cery. Ma całkiem przyjemny skład, więc z chęcią wypróbuję ja w domowym SPA.


EKAMEDICA, OLEJ ARGANOWY, 38 zł / 100 ml - produkt pełnowymiarowy

Co ciekawe jest to olej nie kosmetyczny, ale spożywczy, więc możemy go też dodawać do potraw lub pić solo. Można go też wykorzystać w pielęgnacji urody, tak jak np oliwę z oliwek. Ja chętnie wypróbuję go zarówno jako dodatek do sałat, jak też do olejowania włosów :)


BEAUTY DAYS, ZAPROSZENIE NA MIĘDZYNARODOWE TARGI FRYZJERSKIE I KOSMETYCZNE, 30 zł / zaproszenie dla 2 osób - produkt VIP

Takie zaproszenie to marzenie niejednej dziewczyny. Ja być może skorzystam, bo zawsze chciałam pojechać na takie targi, więc czemu nie? :)


DERMAGLIN, MASKA PIELĘGNUJĄCA Z ZIELONĄ GLINKĄ KAMBRYJSKĄ, 6,99 zł / 20 g - produkt pełnowymiarowy

Miałam już do czynienie z maseczkimi Dremaglin i sprawdzały się całkiem nieźle, więc tą też chętnie wykorzystam w domowym SPA. Maseczka bardzo dobrze nawilża i oczyszcza skórę, pozostawiając ją miękką i promienną. 


SHEAFOOT, DOMOWE SPA DLA STÓP (MASKA + PEELING), 5,31 zł / 16 ml - produkt pełnowymiarowy

Z pewnością to świetny zabieg dla stóp po lecie spędzonym w sandałach. Skóra po użyciu od razu robi się bardziej miękka i miła w dotyku, a stopy są przyjemnie zrelaksowane.


FOODS BY ANN, SMOOTHIE BOWL, 4,29 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Całkiem przyjemny dodatek. Smoothie smakowało bardzo dobrze, zresztą jak większość przekąsek Foods by Ann :)


UNANI, JEDWABISTE MLECZKO DO CIAŁA Z DROBINKAMI, 43 zł / 60 ml - produkt pełnowymiarowy (gwarantowany dla klientek, których sierpniowy box jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu, wykupionego przed pierwszą wysyłką sierpniowego ShinyBox)

Mleczko pachnie jak lody waniliowe :) Ma świetnie właściwości pielęgnacyjne. Bardzo dobrze nawilża, wygładza i regeneruje skórę. Ma mnóstwo srebrnych migoczących drobinek, podkreślających opaleniznę, co idealnie sprawdzi się na ostatnich letnich imprezach.


O'HERBAL, BALSAM DO CIAŁA, 22,49 zł / 500 ml - produkt pełnowymiarowy

Balsamy do ciała O'Herbal znam bardzo dobrze, ale wersji z lawendą jeszcze nie miałam. Jak na razie poczeka trochę na swoją kolej, ale mogę przypuszczać, że jest to kolejny, średnio lekki balsam, który jak inne tej marki, bardzo dobrze nawilżają i koją skórę. Idealny do stosowania na co dzień, nawet w dużych ilościach, bo jest to kosmetyk bardzo wydajny :)


W pudełku znalazłam też voucher na dostęp do planu zdrowotno-medycznego dr Barbara.


Podsumowując zawartość sierpniowego box-a według mnie wypada bardzo dobrze, choć lipcowy był nieco lepszy. Najbardziej jestem zadowolona z mleczka Unani, które urzeka drobinkami i cudownym zapachem lodów waniliowych. Podoba mi się też obecność maseczki do włosów z keratyną, którą ostatnio moje włosy wprost uwielbiają. Chętnie poznam też olej arganowy w postaci dodatku do posiłków, bo kosmetycznie już kiedyś miałam okazje go używać. Cieszy mnie tez zaproszenie na targi kosmetyczno-fryzjerskie :) 


Pudełko "HIPPIE NESS" możecie zamówić jeszcze TUTAJ.
W sprzedaży jest też już wrześniowy ShinyBox "COŚ PIĘKNEGO" - do kupienia TUTAJ.




Dajcie znać, co sądzicie o zwartości sierpniowego pudełka ShinyBox? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

8 komentarzy:

  1. według mnie ten box wypada średnio jednak większość produktów ze mną została

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie, co będzie we wrześniowej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś dwie rzeczy może bym przetestowała, ale do tego nie potrzebuje boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może czasem nie ma szaleństwa, ale dzięki pudełkom poznałam naprawdę wiele ciekawych produktów, na które nie zwróciłabym uwagi, a teraz kupuje ponownie :)

      Usuń
  4. Ja jakoś nie pałam zachwytem do tych boksów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie zamawialam tego boxa, ale mam chec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często można znaleźć w nim coś ciekawego :) Ja dzięki ShinyBox odkryłam całą masę świetnych produktów, na które nie zwróciłabym uwagi, a teraz kupuje je ponownie :)

      Usuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...