piątek, 5 października 2018

Coś Pięknego! - ShinyBox - wrzesień 2018

Witajcie! Początek jesieni to zarazem piękne krajobrazy w słoneczne dni, ale też początek sezonu na przeziębienia, a także deszczowej aury, która nie nastraja zbyt pozytywnie, dlatego ekipa ShinyBox stanęła w tym miesiącu na wysokości zadania przygotowała dla nas zestaw na poprawę nastroju! "Coś pięknego", czyli wrześniowy box miał na zabrać w krainę kosmetycznych marzeń i bajecznych niespodzianek. Zdradzę Wam że u mnie jak najbardziej pojawił się szeroki uśmiech na twarzy, a dlaczego? O tym we wpisie :)


COUGAR, OLEJEK DO TWARZY Z BRAZYLIJSKĄ PAPAJĄ ORAZ KWASEM HIALURONOWYM, 111 zł / 30 ml - produkt pełnowymiarowy

Produkt wymienny (1 z 4) z nawilżającym sprayem Insight, mleczkiem do włosów Hmilk No Stress i luksusowym masłem Delawell.

Serum zawiera mnóstwo olejów i ekstraktów naturalnych. Ma delikatny, troszkę owocowy zapach. Nie jest tłuste, szybko się wchłania. Skóra po użyciu staje się aksamitna i nawilżona. Serum nie zapycha jak na razie mojej cery. Sięgam po nie w wieczornej pielęgnacji. Jak dla mnie całkiem ciekawy produkt, tym bardziej, że kompletnie nie znam marki Cougar Cosmetics. Przyznam, że mam ochotę na więcej :)


BEAUTE MARRAKECH, DEZODORANT NATURALNY AŁUNOWY W SPRAY`U, od 13,64 zł / 100 ml - produkt pełnowymiarowy - 1 z 3

Jak wiadomo ałun to bardzo zdrowy dezodorant do ciała, który nie blokuje pocenia, ale zabezpiecza nas przed przykrym zapachem. Tutaj mamy do czynienia z w pełni naturalnym składem. Latem pewnie bym go nie wypróbowała, ale teraz w porze jesienno-zimowej, czemu nie :) Moja wersja ma bardzo delikatny zapach.


AUSSIE, MIRACLE MOIST SZAMPON DO WŁOSÓW SUCHYCH, 7,99 zł / 90 ml
AUSSIE, INTENSYWNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH, 7,99 zł / 75 ml

Znam oba te produkty, ale używałam ich wieki temu. Chętnie przypomnę sobie ich działanie, ale poczekają trochę na zimowy wyjazd. W szczególności maska ma szansę dobrze zadziałać na moje włosy :) 


BIOTANIQE, NATURALNY KREM ODŻYWCZY, 5,99 zł / 75 ml - produkt pełnowymiarowy

Krem ma całkiem przyjemny skład, ale raczej jako kosmetyk do ciała. Zawiera między innymi D-pantenol, popularny ostatnio olej z opuncji figowej oraz olej ze słodkich migdałów. Ma delikatny perfumowany, lekko kwiatowy zapach. Konsystencja jest gęsta, ale nie maślana. Krem wchłania się dość szybko pozostawiając po sobie aksamitną, niezbyt tłustą warstewkę. Jak już wspominałam stosuję go w pielęgnacji ciała i tutaj sprawdza się jak na razie bez zarzutów. 


HIALU PURE, SERUM Z KWASEM HIALURONOWYM 3%, 21,90 zł / 10 ml - produkt pełnowymiarowy - wymienny (1 z 12)

Jeszcze nie zabrałam się za testy tego serum, bo muszę najpierw zużyć trochę zapasów. Jednak serum wykorzystam z pewnością w pielęgnacji twarzy, bo zimą przy kaloryferach cera będzie spragniona nawilżenia. Myślę też, że włosy też  wtedy skorzystają z tego serum :)


CHANTAL PROSALON, MASKA W SPRAYU 12 W 1, 24,00 zł / 150 g - produkt pełnowymiarowy - wymienny (1 z 12)

Można by powiedzieć, ze to mój ulubieniec z całego wrześniowego pudełka! To, co ta maska robi z włosami to sztos :) Stosuję ją na wilgotne włosy po myciu. Zaraz po nałożeniu włosy stają się jedwabiście miękkie i świetnie się rozczesują. Po wysuszeniu końcówki są wygładzone i bardzo miłe w dotyku, co jest niezwykle trudne do uzyskania na rozjaśnianych włosach. Jak dla mnie bomba :) Maska ma postać lekkiego kremu, który najlepiej najpierw rozprowadzić w dłoniach a potem nałożyć na włosy. 


STR8, AHEAD ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC, 13,00 zł / 400 ml - produkt pełnowymiarowy - wymienny (1 z 2)

Upominek dla Klientek, które wypełniły ankietę oraz których wrześniowy zestaw ShinyBox jest minimum drugim zamówieniem w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu, wykupionego przed pierwszą wysyłką wrześniowego pudełka ShinyBox.

Normalnie można by było narzekać na obecność tego produktu w damskim pudełku, ale przecież wrzesień to miesiąc z Dniem Chłopaka, więc mieliśmy gotowy i praktyczny prezent dla naszych mężczyzn i chłopaków!


PABLO COLOR, POMADKA OCHRONNA Z PROPOLISEM - prezent dla Ambasadorek

Pomadka ma delikatny miodowy zapach, ale na szczęście nie jest słodka w smaku, dzięki czemu ma szansę pobyć dłuższą chwile na moich ustach :) Rozprowadza się bardzo łatwo, doskonale natłuszcza i zatrzymuje nawilżenie. Może do bardzo spierzchniętych ust byłaby troszkę słaba, ale jako codzienna pomadka ochronna na chłodniejsze dni jak najbardziej. 


Podsumowując wrześniowe pudełko "Coś pięknego" to zestaw naprawdę wart uwagi. Jak dla mnie jedna z lepszych ostatnio edycji. Jestem zadowolona z każdego produktu, a najbardziej oczarowała mnie maska do włosów 12 w 1 marki Chantal. Oby tak dalej! 


Zestaw ShinyBox "Coś pięknego" został już niestety wyprzedany, ale można zamówić październikowe pudełko "THINK PINK" - do kupienia TUTAJ



Co sądzicie o wrześniowym pudełku ShinyBox? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

4 komentarze:

  1. zawartość tego zestawu w pełni mnie usatysfakcjonowała :) wszystkie kosmetyki mi się przydadzą, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie też mogłam zakupic :) Fajne te kosmetyki wpakowali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ze swojej zawartości bardzo zadowolona ;) Moim zdaniem chyba najlepsze pudełko dotychczas ;) Wydaje mi się nawet, że żaden kosmetyk nie poleci w świat :D Mam wrażenie, że ShinyBox ostatnio znacznie poprawiło swój poziom ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...