niedziela, 4 listopada 2018

Think Pink - ShinyBox - październik 2018

Witajcie! Ostatni miesiąc minął nie wiadomo kiedy, a ja śpieszę do Was z recenzją październikowego ShinyBox. Jak co roku październikowe pudełko nosiło nazwę THINK PINK i przyświecało tematyce profilaktyki raka piersi. Każda kobieta powinna być świadoma zagrożenia i regularnie się badać. Ja sama chodzę co rok na profilaktyczne USG piersi i jestem dzięki temu o wiele spokojniejsza. A wy badacie się regularnie? 


IL SALONE MILANO, ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH, 34,99 zł / 200 ml - produkt pełnowymiarowy - wymienny 1 z 8

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju odżywki bez spłukiwania, bo to nieodłączny element pielęgnacji moich wymagających włosów. Odżywka Il Salone Milano ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom miękkość, blask, a także bardzo dobrze je wygładza. Do tego ma bardzo ładny zapach. 


BEE NATURAL, BALSAM DO UST, 10,99 zł / 4,2 g - produkt pełnowymiarowy

Balsam ma bardzo dobry skład. Nie zawiera parafiny. Jak na razie poczeka na swoją kolej, ale myślę, że może być z tego hit, zwłaszcza że idzie zima i trzeba mieć coś do ust w każdej torebce :)


BIOTANIQE, NATURALNY KREM ODŻYWCZY, od 10,49 zł / szt. - produkt pełnowymiarowy

Krem ten znalazł się już w poprzednim pudełku, z tym że teraz mamy większe opakowanie. Kosmetyk ten doskonale nawilża i odżywia skórę, dlatego z chęcią sięgnę po kolejne opakowanie w pielęgnacji ciała. 


DELIA COSMETICS, KREM DO RĄK I PAZNOKCI WYGŁADZAJĄCY Z D-PANTHENOLEM, 3,90 zł / 75 ml - produkt pełnowymiarowy

Krem do rąk na zimę jest tak samo niezbędny jak pomadka ochronna do ust i lepiej mieć go w każdej torebce, dlatego z pewnością się nie zmarnuje. Krem jest lekki i bardzo ładnie pachnie. 


KONTIGO, POMADKA MOOV LIQUID LIPSMATTER, odcień SHOW-OFF, 18,99 zł / 5,5 ml - produkt pełnowymiarowy - wymienny 1 z 4

Pomadka petarda :) Jej nakładanie to bajka nawet bez konturówki. Intensywny odcień fuksji wpadającej w fiolet idealnie współgra z moimi blond włosami. Pomadka po kilku chwilach zastyga, jednak nie tworzy skorupy. Daje matowe wykończenie i jest przy tym bardzo komfortowa w noszeniu, nie zbiera się w załamaniach, nie tworzy pionowych zmarszczek na ustach, równomiernie się zjada. Jest bardzo trwała. Aż nabrałam ochoty na inne kolory :)


OLIMP LABS SUPLEMENT DIETY APENCONTROL, 31,50 zł / opak. - produkt pełnowymiarowy

Produkt przygarnął mąż, bo ja raczej staram się przytyć niż coś zrzucić :)


NATURATIV, KREM DO TWARZY 360°AOX, 192 zł / 100 ml - produkt pełnowymiarowy (otrzymały go Ambasadorki)

Krem jest rewelacyjny. Ma bardzo przyjemny, lekko owocowy zapach, szybko się wchłania, ale pozostawia skórę aksamitnie otuloną. Świetnie nawilża i odżywia, nie podrażnia i jak na razie nie zapycha. Krem ma bardzo dobry i naturalny skład. Zawiera miedzy innymi trzy zimotłoczone olejki - z wiesiołka, z pestek winogron i z lnianki siewnej, a także ekstrakty - z miłorzębu japońskiego, kwiatów kocanki i cytryny. 


LIQPHARM, SERUM ROZŚWIETLAJĄCE LIQ CC SERUM LIGHT 15% VITAMIN C BOOST, ok 62 zł / 30 ml - produkt pełnowymiarowy (otrzymały go Ambasadorki)

Zawsze byłam ciekawa tego serum, ale zapasy skutecznie powstrzymywały mnie przed zakupem. Teraz trochę żałuję, bo serum jest świetne i szkoda, że wcześniej po nie nie sięgnęłam. Kosmetyk znacznie podbija działanie kremów i ujednolica koloryt skóry. Dzień po dniu sprawia, że cera wygląda coraz lepiej. Serum ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i koniecznie trzeba nałożyć krem, bo skóra po aplikacji jest odrobinę napięta. 


HORFES, BURSZTYNOWE MYDEŁKO "AQUA BALTIC", 25 zł / 80 g - produkt pełnowymiarowy (otrzymały go Ambasadorki)

Mydełko ma cudowny i bardzo elegancki zapach, że aż szkoda mi go używać do rąk :) Jak na razie zgodnie z babcinym sposobem wylądowało w szafce między kompletami pościeli, aby pięknie pachniały :) 


W pudełku znalazłam też kod prezentowy na 25 odbitek cyfrowych ze świata fotografii Cewe z fotojoker.pl.


Podsumowując październikowe pudełko w wersji podstawowej prezentuje się naprawdę ciekawie, ale prezenty dla Ambasadorek sprawiają, że zawartość jest naprawdę rewelacyjna!

Październikowy box możecie jeszcze zamówić TUTAJ.
W sprzedaży jest też listopadowe pudełko ShinyBox THE POWER OF BEAUTY - do kupienia TUTAJ.



Co sądzicie o październikowym pudełku ShinyBox? :)

Pozdrawiam,
sarinacosmetics :)

2 komentarze:

  1. ja również mam ten box, dodatkowe kosmetyki, bonusy najbardziej mnie ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dobra passa tych pudełek została w tym miesiącu przerwana :D Całość ratują kosmetyki, które trafiły jedynie do ambasadorek. Poza tym zadowolona jestem tylko z kremu do rąk i balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...