wtorek, 7 maja 2013

Wiosenne lakiery do paznokci za mniej niż 10 zł :)

Witajcie :)

Dzisiaj szybki post o lakierach do paznokci w wiosennych kolorach za mniej niż 10 zł :) A przy tym w miarę dobrej jakości :) Wiem, że wszędzie pokazywane lakiery OPI, Essie, czy ORLY, to marzenie każdej z nas, jednak niestety prawda jest taka, że większość dziewczyn po prostu nie może sobie na nie pozwolić - bo wtedy wylądowałaby z 2 lakierami na całą wiosnę, a jak wiadomo o tej porze roku lubimy zmieniać kolorki na pazurkach, więc to nie wchodzi w grę :) 
Pokażę Wam jak można zaszaleć z kolorami, nie wydając przy tym fortuny na lakiery :)

Zapraszam!


Pierwszą propozycją są brzoskwinie:


Od lewej:
Golden Rose Rich Color nr 06 - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł
Wibo Express Growth nr 480 - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł
Wibo Gel Like - Peaches and cream - niebawem pokażę swatche :) 6zł
Golden Rose with protein nr 660 - 5zł
Mariza Mini lakier nr 07 - 4,70 zł

Delikatne róże:


GR - Miss Selene nr 122 - 2,50 zł
Golden Rose Jolly Jewels nr 109 - wyjątek, bo kosztuje ok 12 zł, ale jest piękny :) Paznokcie wyglądają, jak cukiereczki :)


Intensywne róże i korale:


Vollare Black&White nr 102 - ok 3 zł
Golden Rose Roch Color nr 08 - neonowy róż :) 6 zł
Golden Rose Rich Color nr 07 - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł
AB Lines N5 - ok 4 zł
Golden Rose Rich Color nr 17 - 6 zł
Juli Rosse - niestety brak numerka ok 4,50 zł.


Odcienie zieleni i turkusu:


Mariza Mini nr 42 - 4,70
Selec - niestety brak numerka - ok 4 zł, ale kolor jest mega, same zobaczcie


Golden Rose with protein nr 329 - 5 zł.
Golden Rose Paris nr 236 - recenzja i swatche tu [KLIK] 5 zł
Wibo Gel Like - Mint Sorbet - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł
Wibo Gel Like - Mglista poświata - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł
Wibo Gel Like - Blue lake - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł

Odcienie niebieskiego i fioletu:


MIYO mini drops - swing in the clouds - ok 3 zł
Mariza Mini nr 43 - recenzja i swatche tu [KLIK] 4,70 zł
Wibo Express Growth nr 482 - ok 6 zł
Wibo Gel Like - roziskrzone niebo - recenzja i swatche tu [KLIK] 6 zł


Jak Wam się podobają te kolorki?
A może wolicie jednak kupować te droższe lakiery?

Pozdrawiam
sarinacosmetics :) 

20 komentarzy:

  1. Większość z chęcią bym Ci podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lakiery kupuje tak do 20 zł ( Inglotki moje kochane^^) i nie ukrywam ze marza i sie te wysokopółkowce no ale nie zawsze ma sie to co sie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez czasem zdarza się kupić jakiś do 20 zł :) niestety blogosfera kusi też na te droższe :(

      Usuń
  3. ja też do 20,ale to przez rimella,ale czesto mozna też spokojnie do dyszki zakupić coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) tym bardziej, jak się zmienia kolor na paznokciach co dwa dni :)

      Usuń
  4. Ladna kolekcja, lakiery to moja slabosc mam ich chyba z 50 i zawsze mi sie wydaje, ze potrzebuje kolejnych:-) milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. brzoskwinie, róże i korale to moi faworyci :) Ja ostatnio pokusiłam się o taki koral jednak z inglota na wypróbowanie :)
    Super propozycje lakierów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja najbardziej lubię korale i delikatne róże, ale ostatnio też odcienie niebieskiego, do których wcześniej nie byłam przekonana :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. już niestety nie, bo złamałam jeden przez swoją niezdarność i musiałam trochę skrócić :( mam nadzieję, ze szybko odrosną i będę mogła Wam pokazać nowe lakiery GR, które wczoraj zamówiłam :)

      Usuń
  7. spora kolekcja lakierów. Golden Rose Jolly Jewels nr 109 zdobył moje serce, jest prześliczny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest, ale zmywanie tego cuda nie należy do przyjemnych :(

      Usuń
  8. Turkusowy kolor na paznokciach jest nieziemski! :D Mega :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wszystkie :D piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podobają mi się brzoskwinie ;) super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypatrzyłam kilka ładnych kolorów z Golden Rose. Chyba muszę przejść się na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz sa dalsze nowe wakacyjne kolory Golden Rose Rich Color :) sama już zamówiłam sobie 4 szt :) na blogach pojawiły się też lakiery GR Holiday imitujące posypkę cukrową, czy pasek, jak kto woli :) są już na stoiskach GR :) więc możesz się rozejrzeć :)

      Usuń
  12. Przepiękne kolory! Zazdroszczę ;-) Mam wiele lakierów ale i tak Twoje chętnie bym przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość - dziękuję :) Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić, że czytam każdy napisany komentarz. W wolnym czasie zajrzę też na Twój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...